کد خبر : 12724
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 می 2023 - 9:56

روابط عمومی راه و شهرسازی خوزستان اول شد

روابط عمومی راه و شهرسازی خوزستان اول شد

راوی جنوب ، امروز سه شنبه(۹ خردادماه) گردهمایی مدیران و کارکنان روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی با حضور مهرداد بذرپاش عالی ترین مقام این وزارتخانه و جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد. بر همین اساس و در ارزیابی کلی عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استانها در سال ۱۴٠۱، روابط عمومی اداره

راوی جنوب ، امروز سه شنبه(۹ خردادماه) گردهمایی مدیران و کارکنان روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی با حضور مهرداد بذرپاش عالی ترین مقام این وزارتخانه و جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد.

بر همین اساس و در ارزیابی کلی عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استانها در سال ۱۴٠۱، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان رتبه اول را کسب کرد.

در فرآیند ارزیابی عملکرد کلی، متغیرهایی همچون میزان مشارکت خبری، تعامل با مخاطبان، تبلیغات و اطلاع رسانی، خدمات الکترونیک، امکانات جانبی، صفحه آرایی، ویژگی های بصری، بروزرسانی و وضعیت در پورتال اصلی از حیث محتوا به تفکیک مورد بررسی و امتیازدهی قرارگرفته است.

همچنین مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این گردهمایی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها مشاوران امین مدیران و منشا تحول و تغییر هستند، اظهار کرد: روابط عمومی‌ وظیفه ارتباط با مردم و ایجاد منزلت اجتماعی برای کارکنان را دارد.

وی گفت: جایگاه روابط عمومی، تنظیم کننده سازمان مرتبط خود با عموم مردم و یا مخاطبان است.

گفتنی است، در این مراسم از پنج استان برتر تجلیل شد که به ترتیب خوزستان، اصفهان، قم، تهران و اردبیل صاحب عناوین اول تا پنجم شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.