کد خبر : 10822
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فوریه 2023 - 13:07

راوی جنوب گزارش می دهد؛ کمتر از دوماه مانده به عید نوروز، ساحل کارون ناامن است/ دادستانی به موضوع حفاظ های ساحلی کارون اهواز ورود کند/ وعده سر خرمنی اعضای شورای شهر ؟

راوی جنوب گزارش می دهد؛  کمتر از دوماه مانده به عید نوروز، ساحل کارون ناامن است/ دادستانی به موضوع حفاظ های ساحلی کارون اهواز ورود کند/ وعده سر خرمنی اعضای شورای شهر ؟

راوی جنوب| زارع زاده نایب رئیس و عضو شورای شهر اهواز در افتتاح پارک ریحانه با اشاره به طرح بازنده سازی رودخانه کارون از زیبا سازی سواحل شرقی و غربی کارون در آینده نزدیک خبر داد. بازدید میدانی خبرنگار ما نشان می دهد تغییرات هر چند کند در سواحل کارون در حوزه فضای سبز و

راوی جنوب| زارع زاده نایب رئیس و عضو شورای شهر اهواز در افتتاح پارک ریحانه با اشاره به طرح بازنده سازی رودخانه کارون از زیبا سازی سواحل شرقی و غربی کارون در آینده نزدیک خبر داد.

بازدید میدانی خبرنگار ما نشان می دهد تغییرات هر چند کند در سواحل کارون در حوزه فضای سبز و همچنین ایمن سازی و بازسازی حفاظ های کارون در حال انجام است که البته لازم و ضروری است در فرصت زمان اندک تا عید نوروز شهرداری اهواز و بخصوص حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز این اطمینان را به شهروندان اهوازی بدهد که فضای اطراف رودخانه کارون و خاصه حفاظ های آهنی و بتنی سواحل کارون هرچه سریع تر تکمیل و بازسازی شود.

حفاظ ها و نرده ها هم باعث زیبایی سواحل کارون می شود و هم حفاظت جانی شهروندان و مسافران نوروزی را به همراه خواهد داشت و بدیهی است که اگر چنین اتفاقی رخ ندهد مسئولیت خطرات سقوط شهروندان و گردشگران بر عهده شهرداری اهواز می باشد.

دادستان به موضوع حفاظ ها و نرده های ساحلی کارون اهواز ورود کند

از سوی دیگر شهروندان اهوازی این انتظار را از دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان دارند که مانند همیشه پای کار مردم و حقوق عامه باشد و از مسئولان شهرداری زمان پایان کار حفاظ های رودخانه کارون را جویا شود تا در یک اقدام پیشگیرانه شاهد حادثه تلخی در سواحل کارون در ایام نوروز نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.