کد خبر : 7139
تاریخ انتشار : شنبه 30 آوریل 2022 - 23:49

افزایش ۷۵ درصدی صادرات غیرنفتی خوزستان در سال ۱۴۰۰

افزایش ۷۵ درصدی صادرات غیرنفتی خوزستان در سال ۱۴۰۰

راوی جنوب/صادق خلیلیان شنبه در نشست کارگروه توسعه صادرات خوزستان اظهار داشت: در دو پایانه صادراتی شلمچه و چذابه مشکلاتی وجود داشت که بخشی از آن برطرف و برای بخشی دیگر کارگروهی ایجاد و قرار شد تا هفته آینده مشکلات این دو پایانه برطرف شود. وی افزود: سال گذشته با اقدامات خوبی که انجام شد

راوی جنوب/صادق خلیلیان شنبه در نشست کارگروه توسعه صادرات خوزستان اظهار داشت: در دو پایانه صادراتی شلمچه و چذابه مشکلاتی وجود داشت که بخشی از آن برطرف و برای بخشی دیگر کارگروهی ایجاد و قرار شد تا هفته آینده مشکلات این دو پایانه برطرف شود.
وی افزود: سال گذشته با اقدامات خوبی که انجام شد همچنین توانستیم در بخش تولید افزایش خوبی داشته باشیم که این موضوع منجر به افزایش صادرات در استان شد.
استاندار خوزستان گفت: افزایش صادرات در شرایط تحریم بسیار ارزشمند است لذا انتظار داریم که بخش هایی همچون گمرک، مرزبانی و حتی منطقه آزاد اروند در امر توسعه صادرات کمک کنند.
وی افزود: اگر بخواهیم اقتصادمان را بر پایه دانش و اشتغال زایی رونق دهیم و در داخل ایجاد ثروت کنیم، حتما باید توسعه صادرات را دنبال کنیم.
خلیلیان گفت: توسعه صادرات سیاست اصلی دولت بوده و باید آن را به عنوان یک هدف اصلی دنبال کنیم لذا درخواست داریم که پایانه های صادراتی در جهت افزایش صادرات مجهز و ساماندهی شوند.
وی در پایان گفت: افزایش صادرات غیرنفتی در استان بدون کمک صادرکنندگان و تولید کنندگان میسر نمی شد لذا جا دارد از همگی آنها تشکر کنم.
در این نشست از ۱۳ صادرکننده نمونه استان خوزستان تجلیل شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.