اخبار شهرستان های خوزستاناختصاصی راوی جنوب

تکریم ارباب رجوع در شهرداری مسجدسلیمان حلقه فراموش شده

یکی از هدفهای اصلی هر سازمان ،جلب رضایت مشتریان و ارباب رجوع از طریق ارایه خدمات با کیفیت مطلوب است.

راوی جنوب_مسجدسلیمان| بنابر گزارش های مردمی به تکریم ارباب رجوع نه تنها از سوی آرش قنبری و معاون های وی در شهرداری مسجدسلیمان توجه نمی شود بلکه شاهد معطل ماندن و پاسکاری های اداری مردم در شهرداری مسجدسلیمان می باشیم.

راوی جنوب ضمن یادآوری قانون طرح ‏تکریم مردم‏ و ‏جلب ‏رضایت ‏ارباب ‏رجوع ‏در ‏نظام اداری مصوب شده در ۱۳۸۱/۰۱/۲۵ به آرش قنبری و سایر مدیران شهرداری مسجدسلیمان خواستار بهبود شاخصه های تکریم ارباب رجوع در مدیریت شهری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا