بین الملل

چه کسی پاسخگوی ترک فعل دامپزشکی خوزستان است؟/مدعی العموم با عوامل تهدیدکننده سلامت عمومی برخورد کند

کشتار غیر مجاز دام در سطح استان خوزستان و عدم نظارت و برخورد ملموس از سوی دامپزشکی استان، مصداق بارز ترک فعل از سوی مدیران این سازمان است.

راوی جنوب| این رسانه طی روزهای گذشته در ۲ گزارش، ضمن بیان ابعاد مختلف خطرات کشتار غیر مجاز دام از نگاه کارشناسان و متخصصان، خواستار برخورد در چهارچوب قانون با این نوع کشتار شده بود.

در این بین دامپزشکی استان خوزستان با طرح این ادعا که لیستی از محل کشتارهای غیرمجاز را به دستگاه قضایی جهت برخورد قانونی معرفی کرده و دیگر وظیفه دستگاه قضا و نیروی انتظامی است که به این شرایط خطرناک که تهدیدکننده سلامت عمومی است، سروسامان بدهند.

در ادامه خبرنگار راوی جنوب در گفت و گوی تلفنی با روابط عمومی دامپزشکی استان خوزستان خواستار ارائه مستندات مطابق ادعاهای مطروحه و مجموع اقدامات انجام شده در برخورد با کشتارها غیرمجاز دام شد.

مستنداتی که بر خلاف وعده اولیه و با یادآوری مجدد از سوی خبرنگار این رسانه، هیچگاه از سوی دامپزشکی استان خوزستان ارائه نشد و همچنان پرابهام باقی مانده است.

حال باید پرسید که چه کسی پاسخگوی ترک فعل دامپزشکی استان خوزستان و در رأس آن مصطفی کنارکوهی، است و باید منتظر ماند و دید مدعی العموم در راستای حفاظت از سلامت عمومی جامعه با این ترک فعل آشکار برخورد می کند یا خیر!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا