کد خبر : 5217
تاریخ انتشار : شنبه 1 ژانویه 2022 - 23:18

تکذیب یک شایعه

تکذیب یک شایعه

به گزارش راوی جنوب خبرنگارپایگاه خبری پلیس، سرهنگ دکتر “حکیم عبداللهی” در بیان جزئیات خبر گفت: باتوجه به انتشار تصویر خانمی درفضای مجازی مبنی بر دزدیده شدن وی بلافاصله پلیس وارد عمل شد وتحقیقات خود را آغاز کرد. او افزود:درپی اقدامات فنی پلیس و احراز هویت و محل سکونت خانواده مونثه، برابر تحقیقات پلیس و

به گزارش راوی جنوب خبرنگارپایگاه خبری پلیس، سرهنگ دکتر “حکیم عبداللهی” در بیان جزئیات خبر گفت: باتوجه به انتشار تصویر خانمی درفضای مجازی مبنی بر دزدیده شدن وی بلافاصله پلیس وارد عمل شد وتحقیقات خود را آغاز کرد.

او افزود:درپی اقدامات فنی پلیس و احراز هویت و محل سکونت خانواده مونثه، برابر تحقیقات پلیس و اظهارات خانواده وی هیچ گونه دزدی در کار نبوده و پلیس اساسا چنین شایعه ای را تکذیب می کند.

سرهنگ عبداللهی با بیان اینکه شهروندان عزیز به شایعات و اکاذیب منتشرشده در فضای مجازی توجه نکنند ، افزود: از عموم هم‌وطنان انتظار داریم، هنگام بازنشر و یا ارسال یک خبر در فضای مجازی به منبع، تاریخ و بستر انتشار خبر دقت کنند و نیز در خصوص گوینده خبر و هدف انتشار آن تحقیق کنند و هرگز این‌گونه موارد را در این فضا بازنشر ندهند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.