اخبار خوزستاناختصاصی راوی جنوباقتصادی

تجمع کارکنان آبفا اهواز در مقابل شرکت/گلایه کارکنان از عدم پرداخت حقوق و خلف وعده مسئولین/ادغام لغو شود

کارکنان آبفا اهواز مقابل شرکت خود، ضمن اعلام مخالفت شدید با ادغام غیرکارشناسی، نسبت به بی توجهی مسئولین آبفا و عقب افتادگی چهار ماهه حقوق خود تجمع اعتراضی کردند.

به گزارش خبرنگار راوی جنوب، روز چهارشنبه(۱۷ آذر ماه ۱۴۰۰) تعداد زیادی از کارکنان آبفا اهواز مقابل این شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند و در گفتگو با خبرنگار ما، از حدود چهار ماه حقوق معوقه و مخالفت شدید با ادغام خبردادند.

این کارکنان به خبرنگار راوی جنوب می‌گویند: از استاندار ویژه خوزستان می خواهیم به مشکلات و معیشت ما توجه کند؛ مسئولین آبفا استان و اهواز فقط وعده می دهند اما از حقوق خبری نیست.

کارکنان آبفا اهواز نسبت به عدم پرداخت حدود چهار ماه حقوق، بیمه درمانی، مطالبات گذشته و همچنین ادغام غیرکارشناسی، اعتراض داشتند.

یکی دیگر از کارکنان می گوید: آبفا اهواز یک هزار و ۷۰۰ پرسنل دارد که به کلانشهر اهواز و شهرهای تابعه خدمات‌رسانی می‌کند.

او ادامه می دهد: در خصوص ادغام آب و فاضلاب اهواز هنوز از طرف آبفا کشور هیچگونه نامه رسمی ابلاغ نشده و صرفا دستورات شفاهی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دوسال از این اتفاق می گذرد اما مشکلات پرسنل آبفا اهواز کم نشده و کلیه پرسنل به اتفاق مخالف ادغام بوده و از این شرایط ناراضی اند و انگیزه ها از بین رفته است.

پرسنل آبفا می گویند: دلیل اینکه کیفیت خدمات پایین آمده، کاهش انگیزه پرسنل و افزایش مشکلات شرکت است.

آنها پیش از این نیز بارها نسبت به عدم پرداخت حقوق معوقه خود و لغو ادغام، مقابل شرکت آبفا اهواز، خوزستان و استانداری دست به تجمع اعتراضی زده بودند.

این کارکنان حقوقشان را می خواهند و به ادغام اعتراض دارند، اما مسئولین شرکت آبفا کشور و خوزستان همچنان به معیشت و خواسته های کارکنان بی توجه بوده و علارغم تلاش‌های صورت گرفته، همچنان مشکلات کارکنان آبفا اهواز پابرجاست.

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. ادغام و انحلال شرکت آب و فاضلاب اهواز، موجب عدم توانمندی مالی شرکت جهت ارائه خدمات مناسب به شهروندان و تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا