اختصاصی راوی جنوباقتصادیتحلیلی
موضوعات داغ

سعید محمد بعد از عملکرد مثبت در مناطق آزاد کجا می‌رود؟

راوی جنوب| ظهر سه شنبه ۱۹ مهرماه بود که خبر موافقت رئیس‌جمهوری و طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد، «نصرالله ابراهیمی» به‌عنوان سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد بجای سعید محمد با عملکردی مثبت منصوب شد.

«سعید محمد» مهرماه سال گذشته به‌عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد منصوب شده بود که توانسته بود ضمن ساماندهی، جوان گرایی و تبیین نقشه راه توسعه ای در مناطق آزاد عملکرد مثبتی را در بازگرداندن این حوزه مهم اقتصادی به جایگاه اصلی خود بجای بگذارد.

عملکرد مثبت سعید محمد از یک سو سبب می‌شود که مدیریت بعدی مناطق آزاد باید عملکرد خود را با استاندارهای مدیریتی ایجاد شده توسط محمد تطبیق بدهد و هم اینکه سبب می‌شود که سعید محمد در آینده به واسطه عمل گرایی و اقدامات مثبتی که داشت در جایگاهی قرار بگیرد که بسیار مهم تر از مناطق آزاد است. جایگاهی که احتمالا برای سید ابراهیم رئیسی به عنوان ریاست جمهور اهمیت ویژه ای دارد.

هرچند در هفته های اخیر نام سعید محمد برای تصدی بر جایگاه های استراتژیک و مهمی چون وزارت کار و رفاه اجتماعی و استانداری خوزستان همواره مطرح بود و این تغییرات بیانگر آن است که سعید محمد برای ماموریت ویژه ای در دولت آماده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا