کد خبر : 11302
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مارس 2023 - 10:45

آغاز عملیات زیرسازی دومین میدان چمن مصنوعی در قلعه‌چنعان

آغاز عملیات زیرسازی دومین میدان چمن مصنوعی در قلعه‌چنعان

به گزارش راوی جنوب ، مصطفی سواری روز یکشنبه با اشاره به آغاز عملیات زیرسازی دومین میدان چمن مصنوعی در قلعه‌چنعان اظهار داشت: ورزش ضامن سلامتی و ارتباط مستقیم با کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد. وی افزود: علی رغم وجود استعداد های ورزشی در رشته های مختلف و داشتن پتانسیل‌های ورزش قهرمانی بسیار در قلعه چنعان

به گزارش راوی جنوب ، مصطفی سواری روز یکشنبه با اشاره به آغاز عملیات زیرسازی دومین میدان چمن مصنوعی در قلعه‌چنعان اظهار داشت: ورزش ضامن سلامتی و ارتباط مستقیم با کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: علی رغم وجود استعداد های ورزشی در رشته های مختلف و داشتن پتانسیل‌های ورزش قهرمانی بسیار در قلعه چنعان متاسفانه در خصوص تامین امکانات و فضای ورزشی طی سال های گذشته تلاش نشده و اکنون این منطقه در ردیف مناطق کمتر برخوردار و محروم کشور قرار دارد.

دهیار قلعه‌چنعان ادامه داد: سرانه ورزشی نسبت به میانگین کشوری در این منطقه بسیار پایین است و ضعف زیرساخت‌های ورزشی به وضوح لمس می‌شود.

وی تصریح کرد: در واقع برای رسیدن به حداقل میانگین نیاز است پروژهای ورزشی تعریف و در سال‌ آینده احداث و تکمیل شود.

سواری یاداور شد: خدمتگزاران مردم در شورا و دهیاری با حمایت بخشدار محترم بخش مرکزی کلیه فضاهای موجود و یا بدون استفاده در روستا را که امکان تعریف پروژه مناسب و مورد نیاز و خواست مردم دارد به ویژه پروژه های تفریحی و ورزشی را رصد، مطالعه و کارشناسی نموده ایم و طرح های مناسب با نیاز مکان و شرایط را نیز پیاده خواهیم کرد

وی در خصوص آغاز احداث دومین چمن مصنوعی در قلعه چنعان در طی ۷ ماه حضورش در این دهیاری گفت: این پروژه ورزشی با تغییراتی که ایجاد خواهیم داد در مساحت مناسبی در مقابل درب ورودی مدرسه امام هادی(ع) احداث خواهد شد.

دهیار قلعه‌چنعان گفت: در کنار استفاده از ظرفیت ها و فضای های موجود و انعکاس جلوه زیباتر به منطقه، بتوانیم خدمتی به دانش آموزان سه مدرسه مستقر در خیابان غدیر ۱۴ نموده و موانعی را که برای سایر مدارس قلعه چنعان به دلیل کمبود فضا و امکانات ورزشی به وجود آمده را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: امید است ضمن ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان عزیز ، کلاس های ورزش را که جذابیت خاصی برای دانش آموزان دارد ، احیا نمایم.

سواری گفت: همچنین برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا بعد از تایم مدارس نیز بتوانیم استعداد های ورزشی محلی بخصوص در رده سنی پایین را شناسایی ، جذب و حمایت نموده و به باشگاه های حرفه ای معرفی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.