کد خبر : 11529
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مارس 2023 - 23:22

اجرای طرح بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا و خدمات بازار در ایام پایانی سال

اجرای طرح بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا و خدمات بازار در ایام پایانی سال

راوی جنوب، صفدر شاه ولی افزود: این طرح با هدف تامین آرامش و ثبات نسبی بازار در آستانه آغاز سال جدید , ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر با رصد و پایش مستمر قیمت ها در حال اجرا است. وی ادامه داد: در این طرح نظارتی ، بازرسی ها به شکل خود نظارتی توسط

راوی جنوب، صفدر شاه ولی افزود: این طرح با هدف تامین آرامش و ثبات نسبی بازار در آستانه آغاز سال جدید , ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر با رصد و پایش مستمر قیمت ها در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این طرح نظارتی ، بازرسی ها به شکل خود نظارتی توسط اصناف، در قالب گشت های مشترک دستگاه های متولی از جمله اداره کل صنعت، معدن و تجارت خورستان ، تعزیرات حکومتی استان و با مشارکت سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی و همچنین گشت بازرسی اتاق اصناف مرکز استان با تمرکز بر کالاهای پرمصرف این ایام از جمله آجیل و خشکبار، شیرینی، میوه و تره بار، برنج ، روغن ، گوشت قرمز ، مرغ ، پوشاک، کیف و کفش ، مواد پروتئینی و برخی فعالیت های خدماتی مانند خشکشویی ها و قالی شویی ها انجام خواهد شد.

مدیر نظارت و بازرسی اصناف خوزستان اظهار داشت: در این طرح نظارتی ، بازرسان اتاق اصناف در کنار بازرسان صنفی در قالب گشت های مشترک، بر فعالیت تمامی صنوف در سطح بازار و اماکن تجاری نظارت خواهند داشت.

شاه ولی همچنین از مشارکت صنوف در نمایشگاهی به وسعت ایران در طرح فروش فوق العاده بهاره امسال خبر داد و گفت : در این طرح صنوفی که مایحتاج ضروری و کالاهای اساسی مردم در ایام نوروز ، ماه مبارک رمضان و عید فطر را تامین می کنند ، با هماهنگی اتحادیه های صنفی ذیربط و با ارائه حداکثر تخفیف قانونی به مشتریان اقدام خواهند کرد.

ایشان افزودند : در این طرح بازرسان اصناف و بازرسان اتحادیه های صنفی نسبت به راستی آزمایی تخفیف های ارائه شده در سطح بازار اقدام خواهند کرد.

مدیر نظارت و بازرسی اصناف خوزستان در پایان از شهروندان خواست که تمام اقلام و کالاهای مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه های دارای پروانه کسب تامین کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.