کد خبر : 8873
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 جولای 2022 - 16:25

از ورزشکاران برتر در جشنواره رقابت بین قهرمانان نینجارنجر خوزستان تقدیر شد

از ورزشکاران برتر در جشنواره رقابت بین قهرمانان نینجارنجر خوزستان تقدیر شد

به گزارش راوی جنوب، مراسم تجلیل و تقدیر از قهرمانان نینجارنجر در جشنواره رقابت بین قهرمانان نینجارنجر خوزستان، با اهدای جوایز نفیس و نقدی با حضور علی حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز و مهرداد جلیل پور نماینده سبک نینجارنجر خوزستان در اداره ورزش و جوانان اهواز برگزار شد. در این مراسم حسینی ضمن

به گزارش راوی جنوب، مراسم تجلیل و تقدیر از قهرمانان نینجارنجر در جشنواره رقابت بین قهرمانان نینجارنجر خوزستان، با اهدای جوایز نفیس و نقدی با حضور علی حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز و مهرداد جلیل پور نماینده سبک نینجارنجر خوزستان در اداره ورزش و جوانان اهواز برگزار شد.

در این مراسم حسینی ضمن تبریک به قهرمانان این رشته و با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه، به فرهنگ سازی و تقویت روحیه ورزشکاری و زمینه سازی برای پر کردن اوقات و فراقت جوانان جامعه تاکید کرد.

همچنین حسینی حضور آقایان و بانوان ورزشکار این رشته را در برنامه‌های عمومی نظیر راهپیمایی ها، مناسبت ها و پیاده‌روی را امری ضروری دانست.

شیهان جلیل پور نماینده سبک نینجارنجر در استان خوزستان نیز ضمن قدردانی از نگاه حمایتی دکتر حسینی به این رشته ورزشی و قهرمانان این رشته نیز اظهار داشتند که تمامی ارکان و نیروهای این رشته ورزشی مثل گذشته تمام تلاش خود را جهت پیشبرد اهداف والای این اداره را در پیش می‌گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.