کد خبر : 10276
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 نوامبر 2022 - 16:10

استقبال پرشور از غرفه ورزشی شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی در جشنواره شکرستان ۱۴۰۱

استقبال پرشور از غرفه ورزشی شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی در جشنواره شکرستان ۱۴۰۱

به گزارش راوی جنوب، جشنواره شکرستان ۱۴۰۱ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. براساس این گزارش، در این جشنواره که به مدت سه روز در شرکت کشت و صنعت امیرکبیر برپا بود، غرفه ورزشی دارت توسط واحد تربیت بدنی شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان نمایشگاه شکرستان مواجه

به گزارش راوی جنوب، جشنواره شکرستان ۱۴۰۱ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

براساس این گزارش، در این جشنواره که به مدت سه روز در شرکت کشت و صنعت امیرکبیر برپا بود، غرفه ورزشی دارت توسط واحد تربیت بدنی شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان نمایشگاه شکرستان مواجه شد.

به گفته کارکنان شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی مستقر در این غرفه، هدف از راه‌اندازی غرفه ورزشی دارت، گسترش این ورزش در میان خانواده‌ها بدلیل اینکه این ورزش امکانات خاص و هزینه هنگفتی نمی‌خواهد.

آموزش و مشاوره درباره این ورزش جذاب و پرطرفدار از اقدامات مهم مربیان و کارکنان شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی مستقر در غرفه ورزشی دارت برای مراجعه‌کنندگان نمایشگاه جشنواره شکرستان ۱۴۰۱ بود.

گفتنی است، مهندس امین نصیریان، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی ضمن تشکر از زحمات کارکنان شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی مستقر در غرفه ورزشی دارت جشنواره شکرستان ۱۴۰۱، بر استمرار فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی از سوی شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی تاکید کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.