کد خبر : 12050
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 آوریل 2023 - 13:59

بازدید مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از دیسپاچینگ و پست برق اهواز ۲

بازدید مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از دیسپاچینگ و پست برق اهواز ۲

به گزارش راوی جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، دید و بازدید عید سعید فطر محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل این شرکت با کارکنان شاغل در دیسپاچینگ جنوبغرب و پست اهواز ۲ که در ایام تعطیلی عید برای تامین برق و حفظ پایداری شبکه مشغول کار هستند، برگزار شد. مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای

به گزارش راوی جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، دید و بازدید عید سعید فطر محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل این شرکت با کارکنان شاغل در دیسپاچینگ جنوبغرب و پست اهواز ۲ که در ایام تعطیلی عید برای تامین برق و حفظ پایداری شبکه مشغول کار هستند، برگزار شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این دید و بازدید در نشست صمیمانه با کارکنان با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از تلاش‌های آنها برای تامین برق قدر‌دانی کرد.

محمود دشت‌بزرگ در این بازدید همچنین با هدف آماده‌سازی شبکه برای عبور از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۲، از بخش‌های مختلف دیسپاچینگ جنوبغرب که وظیفه کنترل، پایش و راهبری شبکه برق را بر عهده دارد، بازدید کرد.

بازدید از پست ۴۰۰ کیلوولت اهواز ۲ و بررسی روند آماده‌سازی آن با توجه به نقش و اهمیتی که در پایداری شبکه برق اهواز و خوزستان دارد از دیگر محورهای مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در روز عید سعید فطر بوده است.

سید مهرداد بلادی موسوی معاون بهره‌برداری و چند تن از مدیران شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز در این دید و بازدید عید سعید فطر حضور داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان همچنین با حضور در بیت مراجع و علما عید سعید فطر را تبریک و از مسئولیت و تعهد این شرکت برای تامین برق تابستان ۱۴۰۲، سخن گفت.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.