کد خبر : 11072
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فوریه 2023 - 15:34

برگزاری سومین جلسه جهاد تبیین در شرکت نفت و گاز اروندان

برگزاری سومین جلسه جهاد تبیین در شرکت نفت و گاز اروندان

  به گزارش راوی جنوب ، سومین جلسه از سلسله جلسات جهاد تبیین صبح امروز، یکشنبه (۳۰ بهمن ۱۴۰۱) با حضور مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز، آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان خوزستان و جمعی

 

به گزارش راوی جنوب ، سومین جلسه از سلسله جلسات جهاد تبیین صبح امروز، یکشنبه (۳۰ بهمن ۱۴۰۱) با حضور مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز، آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان خوزستان و جمعی از مدیران ، روسا، کارکنان و بسیجیان این شرکت در دفتر هماهنگی اهواز برگزار شد.
در این جلسه مهندس عذاری اهوازی ضمن تبریک عید مبعثت و گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: هر کدام از شهدای گرانقدرمان در دوران هشت سال دفاع مقدس یک راهنما بود و نقش رهبر را ایفا می کردند و به زیبایی حضرت امام خمینی(ره) در سخنانشان شهید حسین فهمیده را یک رهبر خطاب کردند.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات تبیین افزود: در عصر حاضر ما که وارثان شهدا هستیم، باید روش و راهشان را به بهترین شکل ادامه دهیم تا بتوانیم با رهنمودهای مقام معظم رهبری و علمای معزز در استان خوزستان این راه پرخطر را که دشمن برای لحظه لحظه آن برنامه دارد به سرانجام رسانیم تا شاهد جامعه ای سالم دیندار و موفق باشیم.
در این نشست صمیمی، آیت الله حسن زاده نیز ضمن تبریک عید مبعث به ذکر نکاتی پرداختند و فرمودند: آنچه که امروز جامعه جهانی، منطقه و کشور با آن مواجه است پدیده های بسیار جدید و نوعی است که  نسبت به گذشته از جهت تکنولوژی های نو در صنعت پیشرفت های بسیار زیاده داشته و این صنعت و پیشرفت علمی زندگی مردم را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

آیت الله حسن زاده گفت: امروزه دشمن با تمام ابزارهای خود  در شبکه های مجازی و رسانه های تلویزیونی معاند خوراک جوانان ما را تأمین می کند و در این زمینه با تلاش های شبانه روزی باید عرصه را بر دشمن تنگ کنیم
وی با ظالمانه دانستن تحریم های آمریکا و غرب علیه ایران اذعان کرد: تحریم های بی پایه و اساس کشورهای ظلم ستیز باعث ایجاد مشکلات زیادی در بخش اقتصادی و  پزشکی شده و  هزینه های زیادی به کشور و مردم تحمیل کرده است.
امام جمعه موقت اهواز و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان خوزستان راه غلبه بر تحریم ها را عمل کردن به فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و افزود:  کار و تلاش در بخش های مختلف و میدان دادن به جوانان باید سرلوحه مدیران قرار گیرد.
وی گفت: در مقابله با مشکلات اقتصادی و تحریم ها، دولت کنونی باید دیپلماسی رافعال کند و اشتباه دولت قبل که همه چیز را وابسته به برجام ‌می کرد، تکرار نکند و البته دولت انقلابی سیزدهم به شدت در حال تلاش برای رفع مشکلات و اقتصادی است و امیدواریم به زودی شاهد نتایج مثبت ان باشیم.
آیت الله حسن زاده در ادامه گفت: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی دست کشورهای بیگانه و در راس آنها آمریکا از کشور کوتاه شد و تصمیمات اساسی در کشور گرفته میشود و اجازه دخالت کشورهای بیگانه در امور داخلی کشور را ندادیم.
وی انجام مسئولیت های اجتماعی را در شرکت های نفتی یک امر ضروری دانست و عنوان کرد: مسئولیت های اجتماعی در ایجاد رضایت مندی مردم نسبت به مسئولین  بسیار تاثیرگذار است و برای انجام آن باید از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و البت میدانم مهندس عذاری اهوازی و همکارانشان تلاشهای بسیار زیادی در تین راه نمودند و قابل تقدیر است.
در پایان این جلسه، نماز ظهر و عصر به امامت آیت الله حسن زاده و با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.