کد خبر : 10968
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فوریه 2023 - 8:20

تقدیر از مددکار نمونه شرکت نفت و گاز اروندان در دومین نشست تخصصی مددکاران اجتماعی صنعت نفت

تقدیر از مددکار نمونه شرکت نفت و گاز اروندان در دومین نشست تخصصی مددکاران اجتماعی صنعت نفت

به گزارش راوی جنوب، شنبه‌(۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۱)، دومین نشست تخصصی مددکاران اجتماعی صنعت نفت، با حضور مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت و جمعی از رؤسای واحدهای روابط کار و مددکاری چهار شرکت زیر مجموعه صنعت نفت برگزار شد. در این نشست که بمناسبت گرامیداشت روز ملی مددکاری اجتماعی و با

به گزارش راوی جنوب، شنبه‌(۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۱)، دومین نشست تخصصی مددکاران اجتماعی صنعت نفت، با حضور مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت و جمعی از رؤسای واحدهای روابط کار و مددکاری چهار شرکت زیر مجموعه صنعت نفت برگزار شد.

در این نشست که بمناسبت گرامیداشت روز ملی مددکاری اجتماعی و با حضور جمعی از مدیران منابع انسانی و روسای روابط کار و مددکاری شرکت های تابعه برگزار شد، طی آیینی زحمات و تلاشهای مددکاران نمونه فعال در صنعت نفت مورد تجلیل قرار گرفت.

طی این آیین جناب آقای سید علی پورنگ نسب، کارشناس ارشد روابط کار و مددکاری اجتماعی مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و گاز اروندان، به عنوان مددکار کار منتخب سال ۱۴۰۱ این وزارتخانه برگزیده، و با اهدا لوحی از مجموعه فعالیت های ایشان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.