کد خبر : 10696
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 ژانویه 2023 - 15:41

تقدیر معاون رئیس جمهور از خدمات مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان به خانواده شهدا و ایثارگران 

تقدیر معاون رئیس جمهور از خدمات مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان به خانواده شهدا و ایثارگران 

به گزارش  راوی جنوب، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوزستان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد؛ از اقدامات ویژه محمد حسین پناهی فر ،مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، تقدیر کرد. قاضی‌زاده هاشمی به

به گزارش  راوی جنوب، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوزستان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد؛ از اقدامات ویژه محمد حسین پناهی فر ،مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، تقدیر کرد.
قاضی‌زاده هاشمی به پاس تلاش‌های مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص تامین زمین برای خانواده شهدا و ایثارگران لوح تقدیری را به ایشان اهدا کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور همچنین از تلاشها و پیگیری های مستمر سید حسین دهبان زاده معاونت املاک و حقوقی و حمزه پارساپور ،رئیس اداری واگذاری، این اداره کل در راستای تامین زمین تقدیر کرد.
گفتنی است در سال جاری و تا پایان سال ۱۴۰۲ زمینهای تامین شده برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران حدود ۷ هزار و ۴۰۰ واحد است که این میزان معادل تامین زمین در ۴۰ سال گذشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.