کد خبر : 10839
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 فوریه 2023 - 22:14

حضور خوزستانی ها در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی

حضور خوزستانی ها در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی

به گزارش راوی جنوب، روبان افتتاح این نمایشگاه توسط عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همراهی تعدادی از سفرای خارجی کشورهای مقیم در ایران بریده شد. وزیر میراث سپس به همراه سفرای خارجی و با استقبال نوازنده‌ها و گروه‌های موسیقی، به بازدید از غرفه‌های گردشگری و صنایع دستی حاضز در نمایشگاه

به گزارش راوی جنوب، روبان افتتاح این نمایشگاه توسط عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همراهی تعدادی از سفرای خارجی کشورهای مقیم در ایران بریده شد.

وزیر میراث سپس به همراه سفرای خارجی و با استقبال نوازنده‌ها و گروه‌های موسیقی، به بازدید از غرفه‌های گردشگری و صنایع دستی حاضز در نمایشگاه پرداخت.

در این نمایشگاه، ۱۶ سالن به حوزه گردشگری و صنایع دستی اختصاص پیدا کرده که از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه و از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ میزبان علاقه مندان خواهد بود.

همچنین به گفته معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، در نمایشگاه امسال، نمایندگانی از روسیه، عراق، پاکستان، ترکیه، قطر، تاجیکستان، اندونزی، هندوستان، مالزی، گینه، ویتنان، ژاپن و ونزوئلا حضور دارند که به منظور جذب گردشگران ایرانی در آستانه تعطیلات نوروز انجام گرفته است.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه کارگاه‌هایی تخصصی، دوره‌های آموزشی و میزگردهایی برگزار می‌شود و خوزستان نیز برنامه های مختلفی را نیز تدارک دیده است.

هنرمندان خوزستانی در سالن ۴۴ این نمایشگاه میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان هستند.

گفتنی است، ۱۴ هنرمند و صنعتگر خوزستانی در این نمایشگاه حضور دارند و از ۵۶ اثر صنایع‌دستی خوزستان که سال گذشته موفق به کسب نشان ملی شدند نیز رونمایی می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.