کد خبر : 9187
تاریخ انتشار : جمعه 12 آگوست 2022 - 19:45

حوزه سلامت استان با ورود ۲۷۱ نیروی جدید جان تازه می‌گیرد

حوزه سلامت استان با ورود ۲۷۱ نیروی جدید جان تازه می‌گیرد

راوی جنوب دکتر سید سعید آزنده معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفتگو با خبرنگار وب‌دا خوزستان از برگزاری آزمون استخدام پیمانی جذب ۲۷۱ نیروی جدید در واحد‌های تابعه دانشگاه خبر داد. وی گفت: با پیگیری‌های ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز و هماهنگی‌های انجام شده با مدیر کل نیروی انسانی

راوی جنوب دکتر سید سعید آزنده معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفتگو با خبرنگار وب‌دا خوزستان از برگزاری آزمون استخدام پیمانی جذب ۲۷۱ نیروی جدید در واحد‌های تابعه دانشگاه خبر داد.

وی گفت: با پیگیری‌های ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز و هماهنگی‌های انجام شده با مدیر کل نیروی انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوزهای لازم برای برگزاری این آزمون که از مانده مجوزهای آزمون‌های قبلی و در اختیار دانشگاه بوده، صادر شد.

آزنده با اشاره به اینکه آزمون مذکور غالبا به منظور جذب رشته‌های پرستاری، مامایی، بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای برگزار شد، افزود: حدودا ۱۵۰۰ نفر متقاضیان آزمون استخدام پیمانی دانشگاه بودند که با حضور در سه حوزه مستقر در پردیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به رقابت با یکدیگر پرداختند.

مدیر توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه خاطرنشان کرد: نتایج به زودی اعلام خواهد شد و امیدواریم با جذب نیروهای جدید بخشی از مشکلات نیروی انسانی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی تابعه دانشگاه مرتفع شود.

آزنده در پایان گفت: درصدد هستیم این آزمون در ابعاد گسترده‌تر و با مجوزهای بیشتر در طول سال جاری برگزار شود که هماهنگی‌های آن انجام شده و به زودی اعلام خواهد شد.

آزمون استخدام پیمانی جذب ۲۷۱ نفر پرستار ماما دکتر آزنده دانشگاه علوم پزشکی اهواز

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.