کد خبر : 11753
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 مارس 2023 - 16:39

روند اجرایی افزایش ظرفیت پست برق ارجان و خط و پست دژکوه تسریع می‌شود

روند اجرایی افزایش ظرفیت پست برق ارجان و خط و پست دژکوه تسریع می‌شود

به گزارش راوی جنوب، محمود دشت‌بزرگ به همراه مدیران این شرکت با حضور در پست ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت ارجان در بهبهان، روند نصب یک ترانس ۳۱۵ مگاولت‌آمپری در این پست را بررسی و خواهان تسریع در اجرای آن تا قبل از پایان ماه جاری شد. در پروژه افزایش ظرفیت در پست ۴۰۰ کیلوولت ارجان

به گزارش راوی جنوب، محمود دشت‌بزرگ به همراه مدیران این شرکت با حضور در پست ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت ارجان در بهبهان، روند نصب یک ترانس ۳۱۵ مگاولت‌آمپری در این پست را بررسی و خواهان تسریع در اجرای آن تا قبل از پایان ماه جاری شد.

در پروژه افزایش ظرفیت در پست ۴۰۰ کیلوولت ارجان یک ترانس ۳۱۵ مگاولت‌آمپری با ارزش سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد ریال جایگزین یک ترانس ۲۰۰ مگاولت آمپری شده ( ۱۱۵ مگاولت آمپر افزایش ظرفیت) و تا پایان فروردین ماه وارد مدار خواهد شد.

مدیرعامل و مدیران شرکت برق منطقه‌ای خوزستان همچنین از احداث پست و خط ۱۳۲ کیلوولت دژکوه که محل احداث آنها در شهرهای سوق و لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد است، بازدید کردند.

در حال حاضر تجهیزات مورد نیاز احداث خط و پست دژکوه خریداری شده و مراحل نصب این تجهیزات به زودی آغاز می‌شود.

پروژه پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت دژکوه به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر با ارزش سرمایه‌گذاری ۷۲۰ میلیارد ریال و خط ارتباطی دژکوه – ارجان بطول ۴۶ کیلومتر مدار با ارزش سرمایه گذاری ۲۷۶۰ میلیارد ریال تا شهریورماه ۱۴۰۲ نهایی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

بر اساس این گزارش با توجه نزدیکی شروع فصل گرما و پیک مصرف برق، مدیران شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به صورت مستمر حتی در ایام تعطیلات عید نوروز، در راستای پایداری شبکه و افزایش ظرفیت‌های مورد نیاز از پروژه‌های در دست اجرا بازدید کرده تادر موعد مقرر وارد مدار و قابل بهره‌برداری باشند.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت پایداری و انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.