کد خبر : 12911
تاریخ انتشار : شنبه 17 ژوئن 2023 - 23:25

زری میدانی مدیرعامل گاز خوزستان یا کارآفرین دفاتر نمایندگان مجلس؟

زری میدانی مدیرعامل گاز خوزستان یا کارآفرین دفاتر نمایندگان مجلس؟

راوی جنوب| طی روز های اخیر فعالان رسانه ای استان خوزستان و برخی از رسانه ها خبر از استخدام تعدادی از بستگان و نزدیکان برخی از نمایندگان مجلس در شرکت گاز استان خوزستان دادند. خبری که خیلی زود در سطح استان منتشر شد و باید دید شورای نگهبان از یک سو و نهادهای ناظر در

راوی جنوب| طی روز های اخیر فعالان رسانه ای استان خوزستان و برخی از رسانه ها خبر از استخدام تعدادی از بستگان و نزدیکان برخی از نمایندگان مجلس در شرکت گاز استان خوزستان دادند.

خبری که خیلی زود در سطح استان منتشر شد و باید دید شورای نگهبان از یک سو و نهادهای ناظر در وزارت نفت و استان خوزستان از سوی دیگر با این پدیده شوم چه برخوردی خواهند کرد.

شهرام هزاریان از افرادی است که با پرداختن به این موضوع خواستار شفافیت مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان شده است اما بنظر می رسد زری میدانی چنان نهاد های نظارتی را در غفلت یافته است که تاکنون پاسخی رسمی به افکار عمومی ارائه نکرده است.

حال با این پرسش مواجه می شویم در کدام دستگاه های دیگر چنین تخلفی آشکار صورت گرفته و زری میدانی باید پاسخ بدهد که مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان است یا کارآفرین دفاتر نمایندگان مجلس ؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.