کد خبر : 13195
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آگوست 2023 - 2:09

سویه جدیدی از کووید ۱۹ شناسایی نشده، افزایش موارد بیماری را نداشته‌ایم

سویه جدیدی از کووید ۱۹ شناسایی نشده، افزایش موارد بیماری را نداشته‌ایم

به گزارش راوی جنوب، بروز بیماری در مراجعین به مراکز منتخب نمونه‌گیری کووید ۱۹ و بیمارستان‌ها در دو هفته گذشته تغییری نکرده است و افزایش موارد بیماری را نداشته‌ایم. دکتر پژمان بختیاری‌نیا، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان در این خصوص گفت: بر اساس اعلام سازمان جهانی

به گزارش راوی جنوب، بروز بیماری در مراجعین به مراکز منتخب نمونه‌گیری کووید ۱۹ و بیمارستان‌ها در دو هفته گذشته تغییری نکرده است و افزایش موارد بیماری را نداشته‌ایم.

دکتر پژمان بختیاری‌نیا، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان در این خصوص گفت: بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، بیماری کووید ۱۹ از وضعیت اضطراری خارج شده ولی این موضوع به معنای از بین رفتن کامل بیماری نمی‌باشد.
وی ادامه داد: نمونه‌گیری و مراقبت از کووید ۱۹، مثل گذشته در حال انجام است و به صورت هفتگی مواردی از بیماری در سطح استان گزارش می‌شود که بر اساس این گزارش‌ها در هفته‌های اخیر، سویه جدیدی از بیماری در استان شناسایی نشده است.
رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان در پایان افزود: با نظر کمیته علمی کشوری کووید۱۹ به افراد با سن بالا و دارای بیماری‌های زمینه‌ای، نقص ایمنی، بیماری‌های کلیوی، قلبی و ریوی، توصیه می‌شود همانند گذشته در فضای بسته از ماسک استفاده کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.