کد خبر : 11686
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مارس 2023 - 15:12

مهر و موم ۵۵ واحد صنفی متخلف در اهواز

مهر و موم ۵۵ واحد صنفی متخلف در اهواز

راوی جنوب، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان از مهر و موم ۵۵ واحد صنفی متخلف در اهواز با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم برخورد با روزه‌خواری در ملاء عام خبر داد. سرهنگ محمدوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک

راوی جنوب، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان از مهر و موم ۵۵ واحد صنفی متخلف در اهواز با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم برخورد با روزه‌خواری در ملاء عام خبر داد.

سرهنگ محمدوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم نظارت بر واحدهای صنفی به خصوص اغذیه‌فروشان جهت جلوگیری و برخورد با روزه‌خواری در ملاءعام، طرح نظارت بر صنوف همزمان در ۸ منطقه شهرستان اهواز به اجرا درآمد.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه ماموران پلیس در روزهای ۳ و ۴ فروردین‌ماه از ۲۲۹ واحد صنفی بازدید کردند، افزود: در این ارتباط به ۱۹۸ واحد صنفی تذکر داده شد، ۱۴ واحد صنفی اخطار پلمب دریافت کردند و ۵۵ واحد صنفی متخلف نیز مهر و موم شدند.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: برای رفاه حال مسافران نوروزی، برای ۵۳ واحد صنفی اغذیه مجوز فعالیت با استتار در شهرستان اهواز صادر شد.
سرهنگ محمدحسین محمدوند افزود: اجرای این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان خوزستان ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.