کد خبر : 8569
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 جولای 2022 - 13:01

نشست تبیین شاخص های عفاف و حجاب در شرکت نفت و گاز اروندان

نشست تبیین شاخص های عفاف و حجاب در شرکت نفت و گاز اروندان

به گزارش راوی جنوب؛ مورخ ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۱، به مناسبت سالروز سرکوب خونین قیام مردم علیه کشف حجاب در مسجد گوهرشاد و روز ملی عفاف و حجاب، اولین نشست فرهنگی تبیین شاخص های عفاف و حجاب در شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد. در این نشست که با حضور بانوان شاغل شرکت نفت

به گزارش راوی جنوب؛ مورخ ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۱، به مناسبت سالروز سرکوب خونین قیام مردم علیه کشف حجاب در مسجد گوهرشاد و روز ملی عفاف و حجاب، اولین نشست فرهنگی تبیین شاخص های عفاف و حجاب در شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد.

در این نشست که با حضور بانوان شاغل شرکت نفت و گاز اروندان و آقایان هاشمی نژاد سرپرست مدیریت منابع انسانی، نصیری رئیس روابط عمومی و حجت الاسلام عقیلی از ائمه جماعت این شرکت برگزار شد، خانم ریحانی مسئول دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان به ایراد سخنرانی پرداختند.

ایشان با تشریح واقعه مسجد گوهرشاد در سال ۱۳۱۴، به بررسی ابعاد و تاثیرات امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پرداخته و بیان داشت: حجاب در فرهنگ غنی ایران باستان وجود داشته و همان گونه که چادر یک نشان فرهنگی و دینی بزرگ است خیلی از انواع دیگر پوشش ها نیز، شعار و نماد های فرهنگ های ناپسند دیگر هستند که نباید این مهم مورد غفلت واقع شود.
وی در ادامه با تفسیر آیات و روایات به تبیین شاخص های عفاف و حجاب در فرهنگ ایرانی اسلامی پرداختند.

در پایان این نشست با اهدا بسته های فرهنگی عفاف و حجاب از بانوان حاضر تکریم به عمل آمد.

گفتنیست شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت نفت و گاز اروندان از تاریخ ۳۱ خرداد سال جاری تشکیل و با برنامه ریزی طرح های مختلف فرهنگی و ترویجی به دنبال اعتلای شعائر  تببین معارف اسلامی بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.