کد خبر : 12366
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 می 2023 - 22:53

پاس گل انتخاباتی حسینی محراب به نمایندگان مجلس

پاس گل انتخاباتی حسینی محراب به نمایندگان مجلس

راوی جنوب| هرچند انتقادهای فراوان به صادق خلیلیان وارد بود اما یک نکته بسیار مثبت وی تاکید و عمل به اصل تفکیک و استقلال قوا بود. شاخصه مثبتی ک ه انتظار می رفت در دوران مدیریت حسینی محراب هم ادامه داشته باشد اما با گذشت چند ماه نه تنها شاهد عقب نشینی استاندار ویژه خوزستان

راوی جنوب| هرچند انتقادهای فراوان به صادق خلیلیان وارد بود اما یک نکته بسیار مثبت وی تاکید و عمل به اصل تفکیک و استقلال قوا بود.

شاخصه مثبتی ک ه انتظار می رفت در دوران مدیریت حسینی محراب هم ادامه داشته باشد اما با گذشت چند ماه نه تنها شاهد عقب نشینی استاندار ویژه خوزستان هستیم بلکه این عقب نشینی تا جایی پیش رفته است که وی در مواردی از اعضای ستادی نمایندگان را به عنوان فرماندار منصوب می کند که به تعبیری دیگر پاس گل انتخاباتی می تواند باشد.

در آخرین مورد در شهرستان شوشتر شاهد آن بودیم که مردم و فعالان سیاسی و اجتماعی و رسانه ای یک صدا مخالف تغییر فرماندار شهر بودند اما حسینی محراب دهدشتی فرماندار مستقل، مقتدر و مردمی را تغییر داد و اکنون در محافل سیاسی صحبت از انتصاب ضعیف و پر ابهام فردی بنام سید محسن موسوی به عنوان فرماندار شوشتر در میان است.

موسوی نه تنها اقتدار و تخصص لازم جهت فرمانداری شهرستان شوشتر را ندارد بلکه انتصاب وی می تواند سبب افزایش نگرانی های مردم در صحت برگزاری انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی شود.

یک فعال سیاسی که نخواست نامش فاش شود با طرح این سوال که آیا حسینی محراب خود را پایبند به دولت سید ابراهیم رئیسی می داند نباید از خود بپرسد چگونه فردی را که بنابر شنیده ها سابقه فعالیت در ستاد یکی از کاندیدای اصلاح طلب در سال ۸۸ را برعهده دارد می خواهند به وی قالب کنند ؟ آیا حسینی محراب پاسخگوی مردم شوشتر خواهد بود ؟ شورای تامین خوزستان و همچنین در رده های بالاتر وزیر کشور از حسینی محراب دلایل چنین انتصابات شائبه برانگیزی را جویا شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.