کد خبر : 1135
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲

پیام دکتر قبادیان در پی در گذشت دکتر حمید کهرام

پیام دکتر قبادیان در پی در گذشت دکتر حمید کهرام

خبر درگذشت دکتر حمید کهرام نماینده دور ششم مجلس شورای اسلامی از اهواز برای کسانی که از نزدیک او را می شناختند و رابطه دوستی با وی داشتند بدون اینکه خبری از کسالت و بیماری قبلی از ایشان سراغ داشته باشند، غیر قابل باور می نماید اما چاره ای نیست و باید به مشیت الهی

خبر درگذشت دکتر حمید کهرام نماینده دور ششم مجلس شورای اسلامی از اهواز برای کسانی که از نزدیک او را می شناختند و رابطه دوستی با وی داشتند بدون اینکه خبری از کسالت و بیماری قبلی از ایشان سراغ داشته باشند، غیر قابل باور می نماید اما چاره ای نیست و باید به مشیت الهی تن داد و باور کرد.
تا آنجا که که دکتر کهرام را می شناختم (بیشتر از زمان نمایندگی ایشان در مجلس)، فردی بی ادعا، متواضع، متدین، متین، خوشرو، خوش برخورد، و علاقمند به توسعه کشور و رفاه مردم بود. دکتر کهرام نه تنها در دوره نمایندگی مجلس بلکه در طول حیات پر برکت خویش برای کشور و مردم فردی بسیار اثر گذار بود.
بدینوسیله بر خود لازم می دانم مصیبت وارده را از سوی خود و خانواده به حضور خانواده محترم، بستگان و وابستگان ایشان تسلیت گفته و از خداوند بزرگ برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای خانواده ایشان بویژه همسر و فرزندانشان و سایر بازماندگان صبر و طول عمر باعزت خواستارم.
روحشان شاد و قرین رحمت الهی باد
برات قبادیان
تهران- ٢٩ اسفندماه ١٣٩٨

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.