کد خبر : 1566
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۲۲

امام خمینی (ره) پرچم مبارزه با طاغوتیان مستبد و استکبار جهانی را برافراشت

امام خمینی (ره) پرچم مبارزه با طاغوتیان مستبد و استکبار جهانی را برافراشت

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با ارسال پیامی فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام ١۵ خرداد را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری راوی جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، در پیام دکتر عبدعلی ناصری آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم ” امام خمینی (ره) یک

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با ارسال پیامی فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام ١۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری راوی جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، در پیام دکتر عبدعلی ناصری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

” امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است”
مقام معظم رهبری

چهاردهم خردادماه هر سال، یادآور عروج ملکوتی امام خمینی(ره) آن پیر فرزانه و اسوه صبر و مجاهدت است همان امامی که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و پرچم مبارزه با طاغوتیان مستبد و استکبار جهانی را برافراشت.

در سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت می نماید.

یوم‌الله پانزده خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در مسیر درخشان مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن اراده‌ی ملت بزرگ ایران در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور است.

اینجانب سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت عرض نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد و تجدید پیمان با آرمان‌های بلند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام، از درگاه خداوند قادر متعال، عزت و اقتدار نظام و ملت بزرگ ایران را در سایه سار عنایات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می نمایم.

دکترعبدعلی ناصری
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.