کد خبر : 1660
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱:۲۵

با همکاری بیمه سلامت خوزستان:

با همکاری بیمه سلامت خوزستان:

اولین کت کنفرانس وبینار تخصصی و فوق تخصصی قلب در ایران و خاورمیانه برگزار شد/حضور متخصصان خارجی در مراحل بعدی وبینار دبیر و نایب رئیس انجمن قلب خوزستان گفت: اولین وبینار تخصصی و فوق تخصصی قلب به صورت ویدئو کنفرانس در خاورمیانه با هدف تصمیم گیری و تشخیص بیماران قلبی و عروق حاد در خوزستان

اولین کت کنفرانس وبینار تخصصی و فوق تخصصی قلب در ایران و خاورمیانه برگزار شد/حضور متخصصان خارجی در مراحل بعدی وبینار

دبیر و نایب رئیس انجمن قلب خوزستان گفت: اولین وبینار تخصصی و فوق تخصصی قلب به صورت ویدئو کنفرانس در خاورمیانه با هدف تصمیم گیری و تشخیص بیماران قلبی و عروق حاد در خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری راوی جنوب – ​​​ فرشاد کاشانی امروز پنج شنبه ۲۹ خرداد ماه در حاشیه اولین وبینار تخصصی قلب و عروق خاورمیانه که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وبینار امروز جهت بررسی مسائل بیماران قلبی که قبلا آنژیو گرافی شده و تصمیم گیری درمورد آن ها با چالش مواجه بود انجام شد.

وی افزود: قبل از کرونا در کلاس های قلب و عروق ایران و در دانشگاه های مختلف این موضوعات بررسی می شد که برای اولین بار در کشور و خاورمیانه در فضای مجازی انجام شد.کاشانی ادامه داد: فیلم‌ اِکو، آنژیو گرافی و جراحی قلب در این وبینار پخش و هیاتی با با چند متخصص فیلم ها را دیده و در مورد آن نظر و به تبادل اطلاعات می‌پردازند.

دبیر و نایب رئیس انجمن قلب خوزستان از با بیان اینکه این وبینار برای اولین بار در خاورمیانه انجام‌ می شود، اضافه کرد: اهمیت این موضوع آموزشی بودن آن است و دانشجویان دوره تخصص قلب، دستیاران تخصصی و همکارانی که کار آنژیو گرافی می کنند درمورد موضوعی بحث‌ و به نظر مثبت و واحدی می رسند.

وی تشریح کرد: سعی بر این است این وبینار ها را در قالب انجمن قلب خوزستان به صورت هر ۲ ماه یکبار ادامه دهیم.

کاشانی افزود: مضامین این وبینارها با موضوعات شیوع بیماری های قلبی در قالب انجمن قلب خوزستان انجام‌ می شود. در این وبینارها هر شخصی در هرجای دنیا قرار دارد می تواند شرکت و به اطلاعات علمی دسترسی پیدا کند.

وی به حضور مهمان خارجی مانند رئیس اتحادیه قلب اروپا و تعدادی از امریکا در وبینار های آینده اشاه کرد و گفت: بیمه سلامت خوزستان به عنوان مجری این طرح بوده و برای اولین بار در کشور یک نهاد بیمه ای اسپانسر یک انجمن می شود.

دبیر و نایب رئیس انجمن قلب خوزستان عنوان کرد: وبینار اول امروز با هدف مخاطب خاص شامل متخصصین سراسر کشور و وبینار دوم با هدف مخاطب عام است که به زبان ساده درمورد فشار خون و قند در بیماران قلبی بحث می کند.

وی بیان کرد: این وبینار در کنار رسانه می تواند به عنوان بازو قدرتمندی به سطح بهداشت جامعه و پیشگیری در مسائل قلب و عروقی کمک کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.