کد خبر : 1673
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵

مشمولین سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ بدون تمدید دفترچه بیمه سلامت خدمات درمانی دریافت می کنند

مشمولین سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ بدون تمدید دفترچه بیمه سلامت خدمات درمانی دریافت می کنند

ه منظور کاهش تردد و تجمع بیمه شدگان در دفاتر پیشخوان، مشمولین سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران که تحت پوشش بیمه سلامت هستند می توانند بدون تمدید دفترچه خدمات درمانی دریافت کنند. به گزارش راوی جنوب، دستور العمل جدید سازمان بیمه سلامت کشور به استان ها امروز ۳۰ خردادماه ابلاغ شد که

ه منظور کاهش تردد و تجمع بیمه شدگان در دفاتر پیشخوان، مشمولین سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران که تحت پوشش بیمه سلامت هستند می توانند بدون تمدید دفترچه خدمات درمانی دریافت کنند.

به گزارش راوی جنوب، دستور العمل جدید سازمان بیمه سلامت کشور به استان ها امروز ۳۰ خردادماه ابلاغ شد که به شرح زیر است:

احتراماً ، در راستای کاهش تردد و تجمع بیمه شدگان در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد و به منظور اجتناب از شیوع ویروس کرونا، با توجه به اتمام اعتبار دفترچه های بیمه مشمولین سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورخ ۳۱‏‏‏/۰۳‏‏‏/۹۹ ، بیمه شدگانی که دفترچه بیمه آنان کماکان دارای “نسخسفید” می باشد، می توانند بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان و دریافت دفترچه جدید، به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه و خدمت مورد نظر خود را دریافت نمایند. بدیهی است آن عده از بیمه شدگان که دفاتر آنان “فاقدنسخ_سفید” بوده و کماکان مشمول پوشش بیمه می باشند، ملزم به تمدید دفترچه و مراجعه به دفاتر پیشخوان هستند.

همچنین می بایست اطلاع رسانی کافی و ابلاغ به بیمه گزاران، بیمه شدگان مشمول و مراکز طرف قرارداد، مبنی بر امکان دریافت خدمات با دفاتر موجود و عدم نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان و تعویض دفترچه های فاقد اعتبار، اقدام لازم معمول نمایند.

گفتنی است اداره کل بیمه سلامت خوزستان در سال ۹۸، بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال بابت هزینه های درمان بیمه شدگان به مراکز درمانی پرداخت کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.