کد خبر : 1745
تاریخ انتشار : شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸

مدیران برای حل مشکلات مردم توجه ویژه داشته باشند/تاکید بر انجام دیدارهای مردمی

مدیران برای حل مشکلات مردم توجه ویژه داشته باشند/تاکید بر انجام دیدارهای مردمی

نماینده مردم شهرستان شادگان گفت: گاهی حل مشکلات مردم با یک توجه و نگاه مسئولان قابل حل است و باید مسئولان و مدیران به این موضوع توجه داشته باشند. به گزارش راوی جنوب – حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد صبح شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شادگان که با محوریت آئین تکریم و

نماینده مردم شهرستان شادگان گفت: گاهی حل مشکلات مردم با یک توجه و نگاه مسئولان قابل حل است و باید مسئولان و مدیران به این موضوع توجه داشته باشند.

به گزارش راوی جنوب – حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد صبح شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شادگان که با محوریت آئین تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره شرایط کرونا در شهرستان شادگان گفت: خرسندم که در جمع مدیران این شهرستان هستم، مسؤولیت گرفتن در این ایام به ویژه در وضعیت خاص اقتصادی کشور و شیوع بیماری کرونا بسیار سخت و دشوار است.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: استفاده از مدیران جوان و جهادی در راه خدمت به مردم مطالبه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است که امیدواریم در شادگان شاهد عملی شدن آن باشیم.

حجت الاسلام مجید ناصری‌ نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: شهرستان شادگان محرومیت‌ها و مشکلات زیادی دارد که نیاز به همگرایی و هم گام بودن دستگاه‌های اجرایی و همچنین اختصاص بودجه برای برطرف کردن این محرومیت‌ها دارد.

وی نرخ بالای بیکاری در این شهرستان را نگران کننده توصیف کرد و گفت: اشتغال دغدغه اصلی مردم این شهرستان به شمار می‌رود که باید به راهکاری رسید تا شرایط برای کاهش این دغدغه فراهم شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمعیت جوان شهرستان شادگان تصریح کرد: محیطی برای فرصت‌های اشتغالزایی جدید و سرمایه‌گذاری باید ایجاد شود و از ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی، تجاری و گردشگری برای ایجاد شغل در شادگان بهره گرفت.

وی اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی کمبود اشتغال در شادگان را بهترین فرصت برای ضربه زدن به نظام اسلامی می‌دانند و بارها سعی در اغفال جوانان شادگانی کردند ولی این جوانان مشت محکمی به دهان آنها زدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.