کد خبر : 1874
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۳:۳۲

بهترین سرویس اینترنت برای استفاده از چه شرکتی و چه سرویسی است ؟

بهترین سرویس اینترنت برای استفاده از چه شرکتی و چه سرویسی است ؟

جواب :(مهندس میراب زاده – کارشناس ارشد کامپیوتر ) مهم ترین عوامل در اینکه شما یک اشتراک با کیفیت داشته باشید محل جغرافیایی، بودجه و مورد استفاده می باشد و متناسب با انها ، نحوه استفاده شما، می توان یک پیش نهاد به شما ارائه داده شود.با توجه به اینکه شرکت های ارائه دهنده اینترنت،

جواب :(مهندس میراب زاده – کارشناس ارشد کامپیوتر )

مهم ترین عوامل در اینکه شما یک اشتراک با کیفیت داشته باشید محل جغرافیایی، بودجه و مورد استفاده می باشد و متناسب با انها ، نحوه استفاده شما، می توان یک پیش نهاد به شما ارائه داده شود.
با توجه به اینکه شرکت های ارائه دهنده اینترنت، پهنای باند و زیرساخت های تقریبا مشترکی دارند مهترین عوامل برای انتخاب یک شرکت ارائه دهنده اینترنت می توانید هزینه سرویس های دوره و قیمت مودم از یک سو و از سوی دیگر ضریب پوشش دهی منطقه جغرافیای شما و کیفت سرویس و خدمات پس از فروش یا همان پشتیبانی انها باشد.

به عنوان مثال اگر می خواهید کارت خوان متصل کنید می توانید با خرید یک مودم و هزینه تقریبا ۱۰ هزار تومان اشتراک در سال این کار را انجام دهید ولی اگر درست انتخاب نکید می تواند هزینه سالی حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان تمام گردد.

اگر می خواهید برای دروبین مداربسته استفاده شود از شرکتی که می خواهید اشتراک دریافت کنید حتما باید ip ارائه دهد و سرعت ارسال مناسبی داشته باشد.

اگر می خواهید بازی اینترنتی یا فعالیت بورسی داشته باشید باید پینگ مناسب داشته باشید.

اگر شما کاربر پر مصرف هستید باید کیفیت سرویس و هزینه تمام شده به ازای هر گیگ برای شما مهم باشد.

اگر قرار است دریک شبکه شرکت استفاده شود یا چند دفتر کاری را بهم متصل کنید باید پروتکل های شبکه کامپیوتری را مودم شما پشتیبانی نمایید.

در هر صورت نوع مصرف و مکان بسیار مهم است. حتما قبل از تهیه یک سرویس اینترنتی موارد استفاده خود را مد نظر بگیرد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمدرضا جمعه , 27 تیر 1399 - 23:03

سلام تشکر از شما بابت مطلب اگر امکان داره بگید ای دی اس ال بگیریم بهتره یا مودم های تی دی التی