کد خبر : 1967
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲

استقلال ملاثانی قهرمان لیگ

استقلال ملاثانی قهرمان لیگ

عبدالکریم میراب زاده دوستان فوتبالی بهتر می دانند صدر نشینی در هر لیگی که باشد زحمات زیادی دارد باید انسجام تیمی و فنی باشگاه بسیار بالا باشد تمرکز برروی بازی ها و تمرینات زیاد باعث پیشرفت می شود اما انگیزه و حمایت ها از تیم نقش دیگری بازی می کند . وقتی تاثیر یک تیم

عبدالکریم میراب زاده

دوستان فوتبالی بهتر می دانند صدر نشینی در هر لیگی که باشد زحمات زیادی دارد باید انسجام تیمی و فنی باشگاه بسیار بالا باشد تمرکز برروی بازی ها و تمرینات زیاد باعث پیشرفت می شود اما انگیزه و حمایت ها از تیم نقش دیگری بازی می کند . وقتی تاثیر یک تیم را در یک شهر و استان بر مردم بررسی می کنیم می بینیم که چقدر می تواند باعث شور و اشتیاق در شهر گردد چقدر از اسیاب های اجتماعی می تواند جلوگیری کند ، مبارزه با اعتیاد جوان باشد.

تخیله انرژی های که می تواند در جای دیگر مخرب جامعه باشد از سوی دیگر یک تیم ورزشی می تواند نشانه های فرهنگ و ادب ، مردم یک منطقه را با خود جابه جا کند.
تیم استقلال ملاثانی یک تیم فوتبال با نشانه های ارزنده از استواری خوزستان با کمبود امکانات و حداقل منابع می باشد ، خوزستانی که منابع کشور را تامین می کند نمی تواند منابع یک تیم محلی خود که امروز نماد استان شده است را تامین کند. جای تامل است.

استقلال ملاثانی فقط چهار هفته و چهار بازی دیگر باید مقاوت کند تا بتواند شگفتی ساز لیگ دسته ۲ فوتبال را برای استان به ارمغان بیاورد اما نیاز مبرم به دلسوزان عرصه ورزش دارد .
کسانی که ارزش این قهرمایی را درک می کنند.
و از همه مسئولان استانی در خواست داریم تا با حمایت همه جانبه از این تیم مرحمی بر روزهای بد کرونایی استان باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.