کد خبر : 2004
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴

ضرورت برخورد با هرگونه کم کاری که موجب تضییع حقوق مردم شود/عدم توازن در تقسیم اعتبارات استان

ضرورت برخورد با هرگونه کم کاری که موجب تضییع حقوق مردم شود/عدم توازن در تقسیم اعتبارات استان

مسئول دفتر نماینده شادگان ضمن گلایه از عدم توازن در تقسیم اعتبارات استان، گفت: فرماندار و مدیران شهرستان در خصوص هر گونه کم کاری و کوتاهی در ادارات به شدت برخورد کنند تا علاوه بر رفع مشکلات، جلوی تضییع حق مردم جلوگیری شود. به گزارش راوی جنوب،امروز چهارشنبه(۱۵ مردادماه) حسن ناصری نژاد در جلسه کمیته

مسئول دفتر نماینده شادگان ضمن گلایه از عدم توازن در تقسیم اعتبارات استان، گفت: فرماندار و مدیران شهرستان در خصوص هر گونه کم کاری و کوتاهی در ادارات به شدت برخورد کنند تا علاوه بر رفع مشکلات، جلوی تضییع حق مردم جلوگیری شود.

به گزارش راوی جنوب،امروز چهارشنبه(۱۵ مردادماه) حسن ناصری نژاد در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شادگان ضمن گلایه و انتقاد شدید از نحوه تقسیم اعتبارات در استان، اظهار کرد: توازن و عدالت در تقسیم اعتبارات استانی باید براساس واقعیت ها باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان شادگان با توجه به محرومیت و آسیب های جدی وارد شده از سیل اخیر ، باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، افزود: هر ساله جلسه کمیته برنامه ریزی در شهرستان تشکیل و برنامه هایی از پیش تعیین شده در رابطه با تقسیم اعتبارات در جلسه مطرح می شود که متاسفانه روسای ادارات شهرستان اظهار بی اطلاعی می‌کنند.

مسئول دفتر نماینده شادگان ادامه داد: مشکلات باید ریشه یابی و شفاف شود. سوالی که ذهن ها درگیر کرده این است که کم کاری از مسولین ادارات است یا ادارات کل توجهی به اولویت های مسئولین ادارات شادگان نمی‌کنند؟

ناصری نژاد بیان کرد: فرماندار شادگان به عنوان رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان باید به این موضوع رسیدگی کند و اگر مسولین ادارات کم کاری کرده اند یا ادارات کل بر اساس صلایق خود تصمیم گیری می کنند باید با جدیت برخورد شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم انتظاراتی فراتر از این از ما به عنوان نماینده خود دارند و با توجه به اینکه خود مسئولین ادارات هم تحت فشار هستند، کوتاهی در این زمینه به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.