کد خبر : 2054
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

پیام تبریک دکتر جویجری به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک دکتر جویجری به مناسبت روز خبرنگار

“ن و القلم و ما یسطرون” خبرنگاران به عنوان قاصدان امین و راویان صدیق، تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند، که با نقد منصفانه‌ی کاستی‌ها و بیان هوشمندانه‌ی پیشرفت ها، وجدان بیدار انسانیت و زمینه ساز سلامت فکری و فرهنگی جامعه اند. 🔹بی تردید بیان واقعیت ها وتنویر افکار عمومی در کنار صیانت

“ن و القلم و ما یسطرون”

خبرنگاران به عنوان قاصدان امین و راویان صدیق، تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند، که با نقد منصفانه‌ی کاستی‌ها و بیان هوشمندانه‌ی پیشرفت ها، وجدان بیدار انسانیت و زمینه ساز سلامت فکری و فرهنگی جامعه اند.

🔹بی تردید بیان واقعیت ها وتنویر افکار عمومی در کنار صیانت از نشر و پردازش اطلاعات در تمام زمان‌ها از اهمیت و نقش بسیار عظیم در آگاه سازی مردم برخوردار بوده و با انسانهای وارسته و شرافتمندی به نام «خبرنگار» پیوند خورده است.

🔹اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید والامقام «محمود صارمی» که عاشقانه در عرصه اطلاع رسانی با نثار جان خویش به کار و حرفه وزین خبرنگاری ارزشی والا بخشید، این روز را به همه ی خبرنگاران عزیز، اصحاب رسانه، اهل قلم، خانواده مطبوعات و عکاسان پر تلاش و زحمت کش تبریک عرض نموده و از همراهی، توجه و اهتمام ویژه آنان در انعکاس اخبار این خطه پهناور قدردانی می نمایم.

شبیب جویجری
هفدهم مرداد ماه نودو نه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.