کد خبر : 2209
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

نماینده مردم شادگان خبر داد

نماینده مردم شادگان خبر داد

کلنگ زنی خط آهن بندر امام-شادگان-خرمشهر در اولین روز هفته دولت صبح امروز مراسم گرامیداشت هفته دولت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و دکتر صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در محل این فرمانداری برگذار شد. ناصری نژاد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی

کلنگ زنی خط آهن بندر امام-شادگان-خرمشهر در اولین روز هفته دولت

صبح امروز مراسم گرامیداشت هفته دولت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و دکتر صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در محل این فرمانداری برگذار شد.

ناصری نژاد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: یاد و خاطره شهیدان همیشه در ذهن و قلب ما، موجب تسلی خاطر و امید به آینده است.
نماینده مردم شادگان با اشاره به برنامه های این شهرستان در هفته دولت اظهار داشت: مهمترین برنامه ای که در این هفته و امروز شاهد آن خواهیم بود کلنگ زنی راه آهن بندر امام خمینی – شادگان – خرمشهر خواهد بود که پس سالها انتظار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
وی افزود: اتصال شادگان به شبکه ریلی جزو وعده های من در دوره های گذشته انتخابات بود و برای تحقق این مهم، بیش از ده سال پیگیری و اصرار صورت گرفته است.

نماینده مردم شادگان ضمن تشکر و قدردانی از پرسنل فرمانداری شادگان گفت: در هفته دولت باید از تمامی کارکنان زحمت کش دولت تقدیر و تشکر کنیم که در این شرایط سخت، در حال انجام وظیفه هستند.

گفتنی است در پایان مراسم، حضار با حضور در یادمان شهدای گمنام، با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.