کد خبر : 2229
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

شبیب از این مرحله عبور خواهد کرد،و تاریخ چهره ها را یک به یک قضاوت خواهد کرد

شبیب از این مرحله عبور خواهد کرد،و تاریخ چهره ها را یک به یک قضاوت خواهد کرد

بی گمان مرور این روزهای صحنه سیاسی و انتخابات پرفراز و نشیب حوزه اهواز،کارون،باوی و حمیدیه یادآور خاطرات تلخ و شیرین زیادی است.اگرچه رایحه خوش اتحاد و یکپارچگی اقوام مختلف خصوصا ایل غیور بختیاری،عرب های شجاع تا ترک های اصیل و دیگر اقوام سرفراز،سادات،بزرگان سیاسی و اجتماعی بر سر شبیب جویجری نقطه عطف بی نظیری

بی گمان مرور این روزهای صحنه سیاسی و انتخابات پرفراز و نشیب حوزه اهواز،کارون،باوی و حمیدیه یادآور خاطرات تلخ و شیرین زیادی است.
اگرچه رایحه خوش اتحاد و یکپارچگی اقوام مختلف خصوصا ایل غیور بختیاری،عرب های شجاع تا ترک های اصیل و دیگر اقوام سرفراز،سادات،بزرگان سیاسی و اجتماعی بر سر شبیب جویجری نقطه عطف بی نظیری در اداور مختلف سیاسی خوزستان قهرمان رقم زده است.
بدون تردید انتخابات و تعیین نمایندگان در حوزه های مختلف خوزستان،در سنوات گذشته کاملا گزینشی،سلیقه ای و برگرفته از احساسات ناسیونالیستی بوده است، و بازخورد این انتخابات احساسی سم مهلکی ست که بر پیکره نیمه جان خوزستان ضربات سهمگینی وارد ساخته است.
اما اینک و در واپسین روزهای باقی مانده تا انتخابات مرحله دوم ،مردم خوزستان خصوصا حوزه انتخابیه اهواز،کارون،باوی و حمیدیه با درک شرایط فعلی فرصت خطا و اشتباهی ندارند،و به یک اجماع و شعور سیاسی غیرقابل وصف بر سر حمایت از شبیب جویجری چهره ی مردم دار،دیپلمات متعهد و با سوابق درخشان رسیده اند، که این را باید به فال نیک گرفت.
متاسفانه برخلاف اراده این روزهای مردم و مقاومت آنان برای راهیابی دکترشبیب جویجری به مجلس شورای اسلامی ،عده ای معلوم الحال با عوام فریبی و حمایت از رقیب در صدد جبران ضعف و کاستی های خود هستند. اجیر کردن شخصیت های چرک نویس در فضای مجازی و تطمیع شخصیت های سوخته بخشی از ماهیت آنان را برای مردم برملا کرده است،بدون شک شعار فیک جوان انقلابی، تاب مقابله با اراده مردم را ندارد،و سیمره و شعاع حرکت مردمی در ۲۱شهریور با پیروزی دکتر شبیب جویجری بر همه مایملک جریان مخرب شبیب جویجری و مردم چیره خواهد شد،و آن بعد تاریخ نقاب ها را یک ب یک پس خواهد زد،و شخصیت های که کمر به نابودی این استان ثروتمند بسته اند را رسوا خواهد کرد.

ارادتمند
امین مشفقی
غیزانیه
۴شهریورماه سال ۹۹

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.