کد خبر : 2286
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

نماینده مردم شادگان: دانشگاه فرهنگیان شادگان نیازکمبود معلم در استان را رفع خواهد کرد/ پیگیری قانونی حقوق معلمان حق التدریس و نهضت سوادآموزی

نماینده مردم شادگان: دانشگاه فرهنگیان شادگان نیازکمبود معلم در استان را رفع خواهد کرد/ پیگیری قانونی حقوق معلمان حق التدریس و نهضت سوادآموزی

پیش از ظهر امروز مراسم افتتاحیه دانشگاه فرهنگیان شهرستان شادگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان و دکتر جرفی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان و سایر مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد. ناصرى نژاد نماینده مردم شریف شادگان در مجلس شوراى اسلامى در این مراسم ضمن گرامیداشت و عرض تسلیت به

پیش از ظهر امروز مراسم افتتاحیه دانشگاه فرهنگیان شهرستان شادگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان و دکتر جرفی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان و سایر مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد.

ناصرى نژاد نماینده مردم شریف شادگان در مجلس شوراى اسلامى در این مراسم ضمن گرامیداشت و عرض تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی، افتتاح دانشگاه فرهنگیان در شهرستان شادگان را اقدامی بزرگ و ارزشمند توصیف کرد و گفت: دانشگاه فرهنگیان می تواند یک سوم نیاز استان خوزستان را پوشش دهد و شادگان این ظرفیت بزرگ را دارد به شرطی که این دانشگاه توسعه یابد و امکانات لازم را در اختیار آنها قرار گیرد.
وی ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش به عنوان پشتیبان می تواند در توسعه و رشد این دانشگاه کمک کنند و از نتایج آن در رشد کیفیت آموزش معلمین بهره ببرد.

ناصری نژاد اظهار داشت: آموزش و ایجاد فضای آموزشی یکی از دغدغه های اصلی ما بوده و هست؛ اما توسعه فضاهای آموزشی بدون افزایش سطح کیفی آموزش ارزش چندانی نخواهد داشت.
وی افزود: مطابق رسالت دانشگاه فرهنگیان، می توانیم در این دانشگاه معلمانی کارآزموده و خبره پرورش دهیم تا لذت آموزش و دانایی را فرزندانمان بهتر بچشند.

این قانون گذار عنوان کرد: در اولین دوره نمایندگى با تلاش و کوشش فراوان توانستیم در مدت یک سال دانشگاه آزاد را تأسیس و راه اندازی کنیم که جوانان زیادی از این واحد فارغ التحصیل شدند؛ و بسیاری از آنها الان مشغول به کار هستند. همچنین دانشگاه پیام نور شادگان تا سال ۸۳ با سه رشته در حال تعطیلی بود که با پیگیری های زیاد باعث پیشرفت دانشگاه شدیم و الان یکی از مراکز مهم استان و کشور است.

نماینده مردم شادگان در این مراسم گفت :تاسیس دانشگاه فرهنگیان در شهرستان باعث خوشحالی اهالی شریف شادگان شد و حضور پرشور مردم در این مراسم موید این موضوع است.

ناصری نژاد گفت: علام می کنم که دنبال تاسیس دانشگاه علمی کاربردی و علوم پزشکی هستیم که ان شاء الله در آینده نزدیک خبرهای خوبی و امیدوار کننده خواهید شنید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان خاطراتی از سالهای گذشته و وضعیت دانش آموزان تصریح کرد : زمانی دانش آموزان شادگانی در اقل امکانات مشغول به تحصیل بودند و با شروع نهضت نو سازى مدارس در طول ادوار گذشته نمایندگی بنده ۱۲۵ مدرسه در شادگان ساخته شد و به جرات اعلام می کنم که در سایر ادوار در زمینه توسعه فضاهای آموزشی پیشرفتی حاصل نشده بود؛ در حال حاضر ۱۵ مدرسه درحال ساخت و عن قریب افتتاح خواهند شد.

نماینده مردم شادگان با تاکید بر اهمیت تربیت و استفاده از نیروهای بومی گفت: ما تاکید می کنیم که حتما از نیروهای بومی شهرستان استفاده کنند، خیلی از نیروهای غیر بومی بعد از چند سال از شادگان انتقالی گرفتند و باعث کمبود نیرو شدند، اما الحمدلله جوانان زیادی با مدارک دانشگاهی معتبر در شهرستان وجود دارد که در اولین فرصت جذب، از آنها استفاده خواهد شد.

در پایان ناصرى نژاد گفت : با اصل برگزاری آزمون برای معلمانی که مشغول بودند، مخالف هستم
وی ادامه داد: نمی شود فردی که چند سال سابقه تدریسی داشته از کار بیکار شود و جذب او منوط به قبولی در آزمون شود، لذا ما با این طرح مخالف بودیم و از طرق قانونی کار را دنبال خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.