کد خبر : 2318
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴

بازدید دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی از شادگان

بازدید دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی از شادگان

عصر روز سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹، دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر خود به استان خوزستان به شهرستان شادگان رفت و ضمن بازدید از تالاب بین المللی شادگان و شرکت فولاد این شهرستان، با چند تن از مردم به صحبت پرداخت. حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای

عصر روز سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹، دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر خود به استان خوزستان به شهرستان شادگان رفت و ضمن بازدید از تالاب بین المللی شادگان و شرکت فولاد این شهرستان، با چند تن از مردم به صحبت پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ضمن همراهی دکتر قالیباف، به تشریح ظرفیتها، فرصت ها و تهدیدات شهرستان شادگان پرداخت و خواستار توجه جدی به مسأله تامین حق آبه نخیلات و تالاب شادگان شد.

ناصری نژاد گفت: متاسفانه حق آبه تالاب شادگان از حوزه مارون قطع شده است و آبی به آن نمی رسد.
وی ادامه داد: انتقال آب از سرشاخه ها و کشت بی رویه در بالادست موجب شده آب به مناطق پائین دست نرسد.

همچنین نماینده مردم شادگان در بازدید از کارخانه فولاد شادگان، این طرح را مستعد ترین طرح، از میان طرح های هفت گانه فولاد سازی دانست و گفت: فولاد شادگان ظرفیت بسیار بزرگی برای توسعه دارد و اما تاکنون آنطور که باید در خدمت مردم منطقه نبوده است.

نماینده مردم شادگان با اشاره به هدف ایجاد فولاد شادگان گفت: مهمترین رسالت ایجاد شرکت فولاد ایجاد اشتغال برای مردم منطقه است، هرچند این امر تا حدودی مسجل شده است، اما تا زمانی که تمام این ظرفیت بکار گرفته نشود، پیگیری خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.