کد خبر : 2327
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

شادگان در صف اول شهرهای امن کشور است

شادگان در صف اول شهرهای امن کشور است

به گزارش راوی جنوب – نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به توییت عجیب مشاور رسانه ای رییس مجلس، این شهرستان را از امن ترین شهرهای ایران دانست و تاکید کرد: مردم شادگان از پاسداران امنیت ملی هستند و هر گونه اظهارنظر برخلاف این موضوع رد و غیرقابل قبول است. وی با

به گزارش راوی جنوب – نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به توییت عجیب مشاور رسانه ای رییس مجلس، این شهرستان را از امن ترین شهرهای ایران دانست و تاکید کرد: مردم شادگان از پاسداران امنیت ملی هستند و هر گونه اظهارنظر برخلاف این موضوع رد و غیرقابل قبول است.

وی با بیان اینکه امنیت در شادگان، الگویی برای تبیین و اجرای سیاست های کلان این شهرستان است، افزود: شادگان برای داشتن چنین امنیتی، شهدای بسیاری داده است. امنیت امروز شادگان حاصل خون شهدای مدافع امنیت است.

حجت الاسلام ناصری نژاد ادامه داد: مردم نجیب شادگان در کل کشور به میهمان نوازی شهره هستند و ایجاد امنیت در این شهرستان رکن اصلی و اولویت اول مردم و مسئولین آن است.

نماینده شادگان افزود : شادگان از جهت شاخصه های علمی امنیت جایگاه خوبی را دارد که نشان از فرهنگ بالای مردم شریف و ولایتمدار این شهر دارد.

حجت الاسلام ناصری نژاد ضمن اشاره به دقت همه نخبگان به بیان نظر ها افزود: انتظار میرود نخبگان جامعه ، مسئولین و بخصوص مشاوران مسئولین قبل از بیان یک نظر در رابطه با آن موضوع اطلاعات کافی را کسب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.