کد خبر : 2410
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

پیام یوسفی به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ماه اهواز

پیام  یوسفی  به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ماه اهواز

استقلال جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان است نماینده مردم اهواز در مجلس،گفت: اقتدار، استقلال، امنیت، سربلندی، عزت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران، خار چشم دشمنان است.  به گزارش راوی جنوب به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، مجتبی یوسفی در مجلس شورای اسلامی در پیامی، ضمن گرامیداشت مقام شهدای حادثه ۳۱ شهریور در اهواز، اقدام تروریستی

استقلال جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان است

نماینده مردم اهواز در مجلس،گفت: اقتدار، استقلال، امنیت، سربلندی، عزت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران، خار چشم دشمنان است.

 به گزارش راوی جنوب به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، مجتبی یوسفی در مجلس شورای اسلامی در پیامی، ضمن گرامیداشت مقام شهدای حادثه ۳۱ شهریور در اهواز، اقدام تروریستی حمله مزدوران استکبار به رژه نیروهای مسلح که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم کشورمان در این شهرستان منجر شد، بار دیگر محکوم کرد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار حمله به رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور ۹۷ در اهواز که منجر شهادت جمعی از مردم میهن اسلامی مان در شهر اهواز به دست تروریست‌های مزدور شده بود، همچون گذشته قساوت، خباثت و کینه دشمنان ملت بزرگ ایران را آشکار ساخت.

مجتبی یوسفی افزود: اینگونه اقدامات خصمانه، نه تنها از نظر جمهوری اسلامی ایران، که از منظر جامعه بین المللی نیز، به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی هدف از این جنایت‌ها را ایجاد ناامنی در ایران اسلامی دانست و گفت: اقتدار، استقلال، امنیت، سربلندی، عزت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران، خار چشم دشمنان است، از این‌رو درصدد اخلال در امنیت کشور بودند اما با شکست مواجه شدند.

یوسفی با اشاره به اینکه خوزستان، شهدا را در قلب خود جای داده است، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران تحت تاثیر اینگونه تحرکات نابخردانه هرگز در سیاست‌های اصولی و انسانی خود تردید نکرده و بدون هرگونه وقفه و تردیدی در جهت افزایش امنیت و ثبات منطقه و مبارزه با تروریسم کوشیده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه گروه های تجزیه طلب از کشتن مردم ابایی ندارند، اذعان داشت: گروه های افراطی، تجزیه طلب و دشمنان نظام اسلامی، در این حادثه بی رحمانه و جنایتکارانه، زنان و کودکان بی دفاع و بی گناه را زخمی و به شهادت رساندند و همواره سعی دارند به روش های مختلف علیه نظام مقدس ما دشمنی کنند.

وی در پایان تاکید کرد: شکی نیست که مقاومت و ایستادگی ملت و نظام در برابر گروه های تروریستی، جریانات افراطی و تکفیری، ادامه خواهد داشت و یقیناً این حرکت ناجوانمردانه و رذیلانه در نزد همگان، محکوم است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.