کد خبر : 2500
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲

صدیقی از فرمانداری بندر ماهشهر انصراف داد و دکتر بیرانوند سرجای خود ماند/ آیا استاندار باید به خواسته مردم بندر ماهشهر توجه کند؟!

صدیقی از فرمانداری بندر ماهشهر انصراف داد و دکتر بیرانوند سرجای خود ماند/ آیا استاندار باید به خواسته مردم بندر ماهشهر توجه کند؟!

شنیده ها حاکی از آن است که یکی از فرزندان بومی فرماندار بندر ماهشهر میشود. به گفته یک منبع آگاه ، از استانداری خوزستان مهندس امین رعیتی یکی از فرزندان بندر ماهشهر بعنوان فرماندار بندر ماهشهر انتخاب شده است. مهندس رعیتی گزینه پیشنهادی بزرگان طوایف ،نخبگان و مردم بومی بندر ماهشهر میباشد. باید دید در

شنیده ها حاکی از آن است که یکی از فرزندان بومی فرماندار بندر ماهشهر میشود.

به گفته یک منبع آگاه ، از استانداری خوزستان مهندس امین رعیتی یکی از فرزندان بندر ماهشهر بعنوان فرماندار بندر ماهشهر انتخاب شده است.

مهندس رعیتی گزینه پیشنهادی بزرگان طوایف ،نخبگان و مردم بومی بندر ماهشهر میباشد.

باید دید در روزهای آینده این خبر تا چه حد موثق و میتواند به قوت خود باقی بماند و آیا در صورت جابجایی جناب دکتر بیرانوند استاندار از گزینه بومی برای تصدی فرمانداری این شهرستان استراتژیک استفاده خواهد کرد یا خیر؟

مردم بندر ماهشهر در صورت جابجایی دکتر بیرانوند که در طول مدت تصدی این سمت ، فرماندار شایسته و لایقی بودند خواهان استفاده از گزینه های بومی جهت جایگزینی در سطح این شهرستان هستند و تقریبا اکثر مردم این شهرستان در صورت تغییرات برای این موضوع از استاندار تقاضای فرماندار بومی کرده اند.

منبع خوز پرس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.