کد خبر : 2543
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵

ورود سامانه ناپایدار به خوزستان از فردا

ورود سامانه ناپایدار به خوزستان از فردا

مدیرکل هواشناسی خوزستان: از فردا تا اواخر هفته آینده جو استان تحت تاثیر سامانه‌های ناپایدار جوی قرار می گیرد. به گزارش راوی جنوب به نقل از خبرگزاری صداوسیما ،محمد سبزه زاری افزود: در بررسی نقشه هاپیش یابی هواشناسی از فردا تا اواخر هفته آینده جو استان تحت تاثیر سامانه‌های ناپایدار می‌باشد و در طی این

مدیرکل هواشناسی خوزستان: از فردا تا اواخر هفته آینده جو استان تحت تاثیر سامانه‌های ناپایدار جوی قرار می گیرد. به گزارش راوی جنوب به نقل از خبرگزاری صداوسیما ،محمد سبزه زاری افزود: در بررسی نقشه هاپیش یابی هواشناسی از فردا تا اواخر هفته ورود سامانه ناپایدار به خوزستان از فرداآینده جو استان تحت تاثیر سامانه‌های ناپایدار می‌باشد و در طی این مدت بتدریج ابرناکی، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید بویژه در نیمه شمالی و بخصوص طی اواسط تا اواخر هفته آینده رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: این بارش‌ها دارای الگوی پاییزی است و بصورت منقطع و متناوب در سطح استان اثر خواهد کرد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه این بارش‌ها اولین بارش‌های پاییزی است باعث لغزندگی جاده‌ها می‌شود و همچنین کشاورزان نیز باید نسبت به برداشت محصولات پاییزی خود اقدامات لازم را انجام دهند.

سبزه زاری عنوان کرد: طی دو روز آینده نیز به علت وزش باد متوسط بر روی خلیج فارس، سواحل استان مواج می‌باشد. در مناطق ابادان و شادگان و نواحی از مرکز احتمال گردوخاک محلی وجود دارد.

در ۲۴ ساعت گذشته اغاجاری با حداکثر  ۳۴.۷ درجه سانتیگراد بیشترین و ایذه با حداقل ۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقاط استان بوده اند. منبع: خبرگزاری صداوسیما خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.