کد خبر : 2568
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵

ناصری نژاد: کمبود اعتبار و نقدینگی مانع اجرای طرح های آب و فاضلاب شهرستان شادگان شده است

ناصری نژاد: کمبود اعتبار و نقدینگی مانع اجرای طرح های آب و فاضلاب شهرستان شادگان شده است

صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان با حضور در اداره آب و فاضلاب شهرستان، به انجام وظیفه نظارت میدانی پرداخت.در این جلسه مشکلات و مسائل اداره آبفا از جمله پرداخت حقوق کارکنان، آبگرفتگی معابر، کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات، کیفیت و کمیت آب شرب، ارتباط با سایر ادارات و … بررسی شد.ناصری نژاد

صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان با حضور در اداره آب و فاضلاب شهرستان، به انجام وظیفه نظارت میدانی پرداخت.
در این جلسه مشکلات و مسائل اداره آبفا از جمله پرداخت حقوق کارکنان، آبگرفتگی معابر، کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات، کیفیت و کمیت آب شرب، ارتباط با سایر ادارات و … بررسی شد.
ناصری نژاد پیرامون این جلسه اظهار داشت: هدف این جلسات استماع نیازهای ادارات جهت پیگیری در سطح استان و کشور و بررسی عملکرد ادارات است.
نماینده مردم شادگان در این جلسه با اشاره ادغام آبفا شهری با آبفا روستایی، گفت: این موضوع نتوانسته مشکلات آب و فاضلاب روستایی را حل کند، بلکه اداره آبفای شهری را با مشکل مواجه کرده است.
وی افزود: مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شادگان با توجه به وسعت شبکه، انشعابات غیرمجاز، شبکه فرسوده و … با مشکلات فراوانی روبرو است، اما باید با کمک سایر ارگان ها نظیر سپاه و کار جهادی مشکلات حل شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به استهلاک بالای شبکه آب و فاضلاب شادگان گفت:
در جلسات با وزیر نیرو و سازمان آب و فاضلاب کشور، شدیداً پیگیر جذب بودجه و امکانات برای شادگان هستیم، اما کشور شدیداً با کمبود بودجه عمرانی مواجه است.
ناصری نژاد در پایان با تاکید بر رضایتمندی مردم به عنوان عامل سنجش عملکرد ادارات گفت: طی چند روز باقی مانده تا شروع بارش های زمستانی، نگرانی ما رفع آبگرفتگی معابر و پس زدگی فاضلاب هست که به جد از مسئولان و نیروهای اداره آبفای شادگان میخواهم تمام تلاش خور را در این زمینه بکار برند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.