کد خبر : 2578
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

انتصاب مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی شبکه های هوشمند وب

انتصاب مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی شبکه های هوشمند وب

محمد قنبری عضو هیات مدیره شرکت خدمات مهندسی شبکه های هوشمند طی حکمی امید شایان نژاد را به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب کرد. به گزارش راوب جنوب – محمد قنبری رییس هیات مدیره شرکت خدمات مهندسی شبکه های هوشمند، نظر به توانمندی های جوانان و همچنین منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از

محمد قنبری عضو هیات مدیره شرکت خدمات مهندسی شبکه های هوشمند طی حکمی امید شایان نژاد را به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب کرد.

به گزارش راوب جنوب – محمد قنبری رییس هیات مدیره شرکت خدمات مهندسی شبکه های هوشمند، نظر به توانمندی های جوانان و همچنین منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و متخصص برای سمت های مدیریتی، طی حکمی امید شایان‌نژاد را به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب کرد.

این شرکت ارائه دهنده کلیه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری تجهیزات شبکه، خدمات پشتیبانی سیستم های کامپیوتری و تجهیزات اداری و سازمانی است.

گفتنی است امید شایان‌نژاد از مدیران فعال در حوزه های خبری، صنعتی، اقتصادی، ورزشی و اداری است که در زمینه خدمات شبکه نیز دارای تخصص است و بی شک این انتصاب شایسته از سوی هیات مدیره این شرکت می تواند در جهت بهبود کیفیت بهره‌وری امور تاثیر بسزایی داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.