کد خبر : 2628
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

انتصاب جوان انقلابی نتیجه داد

انتصاب جوان انقلابی نتیجه داد

انتصاب اخیر شرکت آب و فاضلاب اهواز در اداره آبفا کارون سبب گردید که این شهرستان در بارندگی اخیر در کمترین زمان ممکن و نسبت به سال گذشته شاهد دفع فاضلاب و آب های سطحی را باشد.در تاریخ یکم آبان سال ١٣٩٩ شرکت آب و فاضلاب اهواز در طی حکمی جوان جهادی به نام محمود

انتصاب اخیر شرکت آب و فاضلاب اهواز در اداره آبفا کارون سبب گردید که این شهرستان در بارندگی اخیر در کمترین زمان ممکن و نسبت به سال گذشته شاهد دفع فاضلاب و آب های سطحی را باشد.
در تاریخ یکم آبان سال ١٣٩٩ شرکت آب و فاضلاب اهواز در طی حکمی جوان جهادی به نام محمود آریاخاکی را به سمت مدیر امور آبفا شهرستان کارون معرفی کرد،که اگر شرکت آب و فاضلاب اهواز بخواهد از عملکرد های مثبت خود نام ببرد این انتصاب جز عملکرد های مثبت این شرکت میباشد.
سپتیک های دفع فاضلاب شهرستان کارون با وجود این جوان پرکار و پرتلاش در بارندگی ۶٠mm اخیر و در شرایط بحرانی فعال و درحال دفع فاضلاب و آب های سطحی بودند.
امید است که مدیرکل های استان خوزستان انتصاب این گونه افراد جوان، پرتلاش و جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند، بلکه در آینده ای نزدیک شاهد برطرف شدن مشکلات مردم شهید پرور این استان باشیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.