کد خبر : 2665
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲:۳۸

ناصری نژاد اعلام کرد: راه اندازی اداره منابع طبیعی شادگان/ کمبود بذر استاندارد در این شهرستان

ناصری نژاد اعلام کرد: راه اندازی اداره منابع طبیعی شادگان/ کمبود بذر استاندارد در این شهرستان

به گزارش راوی جنوب/حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار خود با مدیر کل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: پس از پیگیری های فراوان و با هدف ارائه خدمات شایسته و جلوگیری از تردد غیرضروری، اداره منابع طبیعی شهرستان شادگان به زودی مستقر

به گزارش راوی جنوب/حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار خود با مدیر کل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: پس از پیگیری های فراوان و با هدف ارائه خدمات شایسته و جلوگیری از تردد غیرضروری، اداره منابع طبیعی شهرستان شادگان به زودی مستقر و راه اندازی خواهد شد.
ناصری نژاد اظهار داشت: تا پیش از این اراضی شهرستان شادگان زیر نظر اداره منابع طبیعی آبادان قرار داشت و این مسأله باعث وقوع برخی مشکلات شده بود، که امیدواریم با راه اندازی این اداره جدید، امور مرتبط با اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان به خوبی مرتفع گردد.
عضو اسبق کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از کمبود انواع بذر در شهرستان شادگان خبر داد و گفت: با توجه به اقدامات انجام شده و بارندگی های دو سال اخیر، رونق به کشاورزی شادگان برگشته است، ولی این مسأله باعث کمبود موادی مانند بذر، کود و … شده است.
وی افزود: تاکنون ۱۵۰۰ تن انواع بذر استاندارد به شادگان تخصیص داده شده است که فقط پاسخگوی نیمی از نیاز کشاورزان شادگانی هست و در جلسه با مدیرکل جهادکشاورزی خوزستان پیگیر این موارد هستیم.
نماینده مردم شادگان در پایان از رونق دامپروری در شادگان خبر داد و گفت: در حال حاضر پیگیر رفع کمبود سبوس گندم یارانه ای برای دامداران و تأمین اعتبار جهت بهسازی جایگاه دام هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.