کد خبر : 2688
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸

برخلاف رویه ، هفته پژوهش خوزستان یک هفته زودتر متولد شد !

برخلاف رویه ، هفته پژوهش خوزستان  یک هفته زودتر متولد شد  !

هفته ی پژوهش مطابق یک رویه همیشگی از تاریخ ۲۲ آذرماه شروع و در ۲۹ آذر ماه پایان می یابد ، اما آموزش و پرورش استان خوزستان قاعده ی این رویه را بهم ریخته و هفته ی پژوهش را یک هفته جلو انداخته که جای تامل دارد؟ مگر می شود تاریخ  مراسمات و ایام الله

هفته ی پژوهش مطابق یک رویه همیشگی از تاریخ ۲۲ آذرماه شروع و در ۲۹ آذر ماه پایان می یابد ، اما آموزش و پرورش استان خوزستان قاعده ی این رویه را بهم ریخته و هفته ی پژوهش را یک هفته جلو انداخته که جای تامل دارد؟ مگر می شود تاریخ  مراسمات و ایام الله ها را به دلخواه تغییر داد؟ مگر می شود نماز جمعه را چهارشنبه اقامه کرد؟ مگر می شود ۲۰ اسفند را عید نوروز و آغاز بهار اعلام کرد و خیلی پرسش های دیگر که لازم است پاسخ داده شوند

راوی جنوب/ سرویس اجتماعی| برای روشن شدن مطلب به خبر مندرج در خصوص بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در ارتباط با مراسم هفته پژوهش توجه فرمایید:

به گزارش راوی جنوب – رییس ستاد بزرگداشت هفته پژوهش در وزارت آموزش‌وپرورش بخشنامه برگزاری مراسم هفته پژوهش سال ۱۳۹۹ در این وزارتخانه را ابلاغ کرد.

بنا به این گزارش  مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، مراسم بزرگداشت هفته پژوهش وزارت آموزش‌وپرورش، برای تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده و معرفی پژوهش‌ها و تجارب پژوهشی برتر، در هفته آخر آذرماه سال ۱۳۹۹ و باتوجه‌به شرایط موجود کشور برگزار می‌شود.

در متن این بخشنامه آمده است : … آموزش‌وپرورش، به‌منظور تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده و معرفی پژوهش‌ها و تجارب پژوهشی برتر و معلمان پژوهنده برگزیده، هفته آخر آذرماه سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

در بخشی دیگر از این بخشنامه آمده است: برای برگزاری شکوهمند این مراسم، خواهشمند است مقرر فرمایید بر اساس جدول زمان‌بندی ارائه شده، مستندات مربوط به ردیف‌های ۱ الی ۹ به دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته پژوهش وزارت آموزش‌وپرورش ارسال شود.

اما آنچه جای تامل دارد ، معاون سیاسی استاندار خوزستان حسین زاده که خود از دانشگاهیان و مدعیان پژوهش است و زنگ پژوهش را به صورت نمادین در مدارس بصدا در آورده است ، آیا از خود نپرسیده است که چرا هفته ی پژوهش در استان خوزستان چرا بر خلاف رویه ی کشور یک هفته جلو افتاده است ؟

در کنار این مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و معاون پژوهش و فناوری اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان نیز در یک اقدام غیر حرفه ای و غیر اصولی اقدام به صدور بخشنامه و برگزاری خارج از بازه زمانی همیشگی هفته پژوهش و فناوری و بدون در نظر گرفتن دستور وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری کردند.

متولیان اموزش و پرورش باید توضیح دهند چگونه یک طرح ملی و کشوری که در سراسر کشور به صورت هماهنگ و همزمان برگزار می شود را زودتر و منطقه ای برگزار میشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.