کد خبر : 2731
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹

افتتاح ۱۸ مدرسه و کلنگ زنی ۵ پروژه جدید در شادگان

افتتاح ۱۸ مدرسه و کلنگ زنی ۵ پروژه جدید در شادگان

درخواست نماینده شادگان مبنی بر نامگذاری دو آموزشگاه به نام شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی و شهید عبدالحسین مجدمی مقدم به گزارش راوی جنوب به نقل از دفتر نوسازی مدارس شادگان مدیر نوسازی مدارس شادگان از افتتاح ۱۸ مدرسه در دیماه امسال با حضور مقامات عالی وزارت آموزش و پرورش و مدیران استانی و کلنگ زنی

درخواست نماینده شادگان مبنی بر نامگذاری دو آموزشگاه به نام شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی و شهید عبدالحسین مجدمی مقدم

به گزارش راوی جنوب به نقل از دفتر نوسازی مدارس شادگان مدیر نوسازی مدارس شادگان از افتتاح ۱۸ مدرسه در دیماه امسال با حضور مقامات عالی وزارت آموزش و پرورش و مدیران استانی و کلنگ زنی ساخت ۵ مدرسه دیگر خبر داد.
بهروز جعفر زاده گفت: هنرستان فنی و حرفه ایی شهرک شهید منتظری بعنوان یکی از پروژه های مهم استان با تجهیزات و امکانات مناسب، مهم ترین پروژه این لیست است. سایر مدارس نیز در روستاهای گیداری، شبیشی، وسطانیه، سوده،صراخیه، گرمه، نهر عطیه، شاروخیه، نهر حمود، نهر جدید، جفال، رگبه ، جهانگیری، کاظمی خلف وشهر دارخوین قرار دارند. دیگر پروژه مهم آماده بهره‌برداری سالن اجتماعات اموزش و پرورش است که با تجهیزات کامل افتتاح خواهد شد.

مهندس جعفر زاده ادامه داد: بحمدالله در اکثر مناطق روستایی و شهری شادگان مدارس جدید ساخته و مدارس قدیم تعمیرات اساسی شده اند. همچنین تمام تلاش مجموعه نوسازی مدارس این است که هیچ روستایی و هیچ دانش آموزی مشکل فضای آموزشی نداشته باشد و دانش اموزان عزیز شادگانی در فضای آموزشی مناسب و استاندارد تحصیل نمایند.

جعفر زاده در پایان از پیگیری و تلاش بی وقفه نماینده محترم شادگان که در تمام این پروژه ها یار و یاور مجموعه نوسازی بوده و در جذب اعتبارات دولتی و کمکهای وزارت نفت و بنیادهای خیریه کمک نمودند تشکر و قدر دانی نمود. ایشان همچنین از مدیرکل نوسازی مدارس مهندس قربانی به خاطر نگاه ویژه به شهرستان شادگان و فرماندار محترم دکتر صبری پور به جهت رفع موانع موجود پروژه ها تقدیر و تشکر داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.