کد خبر : 2736
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸

سوددهی شرکت تعاونی مصرف کارکنان فولاد اکسین خوزستان در سایه حمایت های مدیرعامل شرکت و شکوفایی بی سابقه اقتصادی فولاداکسین خوزستان

سوددهی شرکت تعاونی مصرف کارکنان فولاد اکسین خوزستان در سایه حمایت های مدیرعامل شرکت و شکوفایی بی سابقه اقتصادی فولاداکسین خوزستان

حسین ناطقی مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف کارکنان فولاد اکسین خوزستان در گفتگو با این رسانه با اشاره به شکوفایی اقتصادی و حمایت های مدیرعامل فولاد اکسین ، از سود دهی و تقسیم سود توسط شرکت تعاونی مصرف خبر داد. به گزارش راوی جنوب – به نقل از جنوب فردا حسین ناطقی مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف

حسین ناطقی مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف کارکنان فولاد اکسین خوزستان در گفتگو با این رسانه با اشاره به شکوفایی اقتصادی و حمایت های مدیرعامل فولاد اکسین ، از سود دهی و تقسیم سود توسط شرکت تعاونی مصرف خبر داد.

به گزارش راوی جنوب – به نقل از جنوب فردا حسین ناطقی مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف فولاد اکسین خوزستان در گفت : در ابتدا به حسب وظیفه از مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاداکسین خوزستان بدلیل نگرش کلان به تعاونی و حمایتهای بی شائبه سپاسگزارم چراکه اگر عنایات ایشان نبود امروز مااز ارائه گزارش تعاونی لکنت بیان داشتیم و مطلب قابل عرضه ای وجود نداشت.

ناطقی افزود : دو رسالت مدیرعامل به ترتیب اولویت را میتوان ایجاد رضایتمندی پرسنل و همیاری در مسئولیت های اجتماعی نام برد.

وی در ادامه به میزان سوددهی این شرکت اشاره کرد و گفت : با اعتماد مدیر عامل محترم ، شرکت اکسین صنعت یاران جنوب که زیر مجموعه تعاونی میباشد توانست درسال گذشته سود۱/۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان را بدست اورد. که ازاین سود برای هرنفرعضو مبلغ۱/۲۰۰/۰۰۰تومان منظور و مبلغ۵۰۰۰۰۰تومان به هرسهامدارتعاونی برای اولین بار پس از ۹سال ازتاسیس تقدیم خواهدشد که الباقی سود جهت امور درحال اجرا و گردش در سرمایه لحاظ می گردد.حال شرکتمان خوب است که بطبع آن حال شرکتهایی که متعلق به پرسنل هست نیز خوب میشود.

مدیر عامل شرکت تعاونی مصرف کارکنان فولاد اکسین در ادامه گفت : بر پایه شفافیت سازی که در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده سالیانه امسال که در آبان ماه در سطح بالای کشوری برگزارگردید،ارائه صورتهای مالی تلفیقی برای نخستین بار به سمع حضور سهامداران رسید که این امرسبب شد بیش از ۳۰۰نفر که تقریبا برابر با اعضای تعاونی میباشد فرم عضویت تکمیل نمایند که نشان از باوراعتماد دربین پرسنل دارد.

ناطقی افزود : از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ، پرسنل محترم بالغ بر۱/۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰تومان از طرف قراردادهای تعاونی خرید با تسهیلات انجام داده اند.از آنجایی که این خرید بصورت اقساطی و بالای ۶ ماهه میباشد ، نشان از رشد نرخ حقوق پرسنل دارد که منجر شده ازخدمات مااستقبال کنند.کمااینکه نشان از تثبیت روند تولید شرکت میباشدکه باوجودتورم قیمتها ،پرسنل اعتماد خاطر از اینده شرکت دارند لذا خرید با بازه زمانی را انجام میدهند.

وی در ادامه گفت : در تمامی جلسات و تاکیدات راهبردی ایشان دغدغه ای فراتر از خدمت درحوزه مسئولیت های اجتماعی و نگاه دلسوزانه به روستاهای حاشیه ندیدم که ان شالله کارگروه تخصصی اکسین مسئول در همین زمینه بمنظور مسئولیت اجتماعی پایدار و ایجاد اشتغال های کوچک تاسیس خواهدشد.برگ زرین خدمت انسان دوستانه شرکت را میتوان تامین۱۰۳۰۰ پکیج برابر با ۱۰۳۰۰۰ قلم کالا به ارزش۲/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان نام برد که در اردیبهشت ماه امسال جهت ارزاق جهادی مواسات توسط تعاونی برای شرکت فولاداکسین از محل بودجه آن شرکت تامین گردید.

مدیرعامل تعاونی در ادامه افزود : اینکه چتر حمایتی مدیرعامل بر تعاونی گستره انداخته است یک اتفاق تاریخی و حسن نظری است که تاکنون نیز در سبقه فولاداکسین بی سابقه بوده است.چتری که پرسنل را از تورم های داخلی و تحریم های خارجی در امان نگاه داشته است.چنانچه این حمایت مستدام باشد قطعا تعاونی شرکت میتواند بمثال شرکت فولاداکسین رتبه کشوری را درزمینه تعالی تعاونی مصرف ها بدست بیاوردو امیدواریم آسایشی را که امروز پرسنل درزندگی خود دارند را به مثال یک خانواده با حمایت مسئولین محترم استانی علی الخصوص نمایندگان دلسوز محترم بتوانیم با رفع موانع تولید،حمایت از مجموعه مدیریتی و حفظ ارامش در شرکت ، بیش از پیش به ارمغان بیاوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.