کد خبر : 2746
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

تلاش برای بهره برداری از فاز دوم پروژه اسکله خور ابوخضیر شادگان تا پایان سال ۹۹

تلاش برای بهره برداری از فاز دوم پروژه اسکله خور ابوخضیر شادگان تا پایان سال ۹۹

در ادامه پیگیری ها برای تکمیل پروژه احداث ساختمان اسکله خور ابوخضیر شادگان در تاریخ یکشنبه ۹۹/۱۰/۷ ، هیئتی از سازمان شیلات ایران به سرپرستی جناب آقای مهندس بهشتیان مدیرکل بنادر صیادی کشور و هیئت همراه در حضور رئیس شیلات خوزستان، معاونت صید استان و رئیس شیلات شادگان بازدید میدانی بعمل آمد.بهشتیان پیرامون این پروژه

در ادامه پیگیری ها برای تکمیل پروژه احداث ساختمان اسکله خور ابوخضیر شادگان در تاریخ یکشنبه ۹۹/۱۰/۷ ، هیئتی از سازمان شیلات ایران به سرپرستی جناب آقای مهندس بهشتیان مدیرکل بنادر صیادی کشور و هیئت همراه در حضور رئیس شیلات خوزستان، معاونت صید استان و رئیس شیلات شادگان بازدید میدانی بعمل آمد.
بهشتیان پیرامون این پروژه گفت:
فاز اول پروژه شامل ساخت اسکله در سال ۹۷ به پایان رسید و فاز دوم پروژه شامل ساختمان و محوطه سازی در حال اجراست و بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: مشکل اصلی عدم پرداخت مطالبات پیمانکار این پروژه ملی است و علی رغم پیگیری های صورت گرفته، تا کنون سازمان برنامه و بودجه، اعتبار لازم را تخصیص نداده است.
بهشتیان، اتصال اسکله صیادی به شبکه برق و آب سراسری را نیاز جدی این پروژه دانست و گفت: با همکاری بندر تجاری شادگان بدنبال و حمایت نماینده محترم شهرستان، بدنبال اتصال منطقه به شبکه اب، برق و فیبرنوری با اولویت شبکه برق هستیم.

گفتنی است اسکله صیادی خور ابوخضیر در کنار جاده بندر امام خمینی، آبادان قرار دارد و در صورت بهره برداری کامل، میتواند نقش مهمی در کمک به اقتصاد منطقه ایجاد کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.