کد خبر : 2834
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

ناصری نژاد:طرح کاغذسازی شادگان با کمبود منابع مالی مواجه است

ناصری نژاد:طرح کاغذسازی شادگان با کمبود منابع مالی مواجه است

پیگیری جهت رفع مشکل فاینانس طرح به گزارش راوی جنوب |روز گذشته حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در ادامه پیگیری های خود به دیدار دکتر کریمی کاشانی، مدیرعامل شرکت کاغذ سبز خوزستان رفت و پیرامون وضعیت طرح احداث کارخانه کاغذ سازی شادگان به بحث و گفتگو پرداخت. نماینده مردم شادگان پیرامون این جلسه

پیگیری جهت رفع مشکل فاینانس طرح

به گزارش راوی جنوب |روز گذشته حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در ادامه پیگیری های خود به دیدار دکتر کریمی کاشانی، مدیرعامل شرکت کاغذ سبز خوزستان رفت و پیرامون وضعیت طرح احداث کارخانه کاغذ سازی شادگان به بحث و گفتگو پرداخت.

نماینده مردم شادگان پیرامون این جلسه گفت: کلنگ زنی این طرح توسط ریاست محترم ستاد اجرایی فرمان امام خمینی در سال گذشته موجی از شور و شعف را در میان مردم و خصوصا جوانان ایجاد کرد، اما علی رغم گذشت بیش از یکسال از کلنگ زنی، هنوز منابع لازم جهت اجرای طرح، تزریق نشده و پروژه پیشرفت خاصی نداشته است.

وی افزود: طرح کاغذسازی شادگان در حال حاضر با مشکل تامین مالی از محل فاینانس مواجه است و بنا بر اعلام مسئولان طرح این مشکل تا یک الی دو ماه آینده حل خواهد شد.
ناصری نژاد با تشریح هدف اجرای پروژه گفت: مهم ترین رسالت پروژه ایجاد توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه است، لذا خواسته اصلی ما استفاده از ظرفیت های موجود و بکارگیری نیروهای بومی است که به ریاست شرکت منتقل شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.